2006/07/12

Vad sa Materazzi?

Teori 1
”Din syster är en hora”
Enligt L'Equipe, Le Figaro och O Globo.

Teori 2
När Materazzi klämde åt Zidanes bröstvårta:
M: ”Va, gillar du det inte?
Z: ”Lite för hårt för att tända mig”
M: ”Jag gjorde så eftersom det är så din mamma vill ha det”
Enligt källor i det italienska laget.

Teori 3
”Din dopade jävel, åk hem till Fuentes”
Enligt L'Equipe (Fuentes är läkaren som förekommit i dopningsskandaler inom cykelsporten).

Teori 4
”Vi vet alla att du är en son till en terroristhora. Far åt helvete”
Enligt läppläsarna Jessica Rees och Marianne Frere.

Teori 5
När Materazzi klämde åt Zidanes bröstvårta:
Z: ”Jag antar att du vill ha min tröja? Oroa dig inte du får den efter matchen”
M: ”Jag tar hellre av din frus tröja”
Enligt Materazzis agent Gianluca Totti.

Teori 6
”Horunge”
Enligt L'Equipe.

Teori 7
”Terrorist”
Enligt The Guardian.

Teori 8
"Du är bra på Pro Evolution Mendo"
majorna414.com's teori efter kontakt källor inom franska landslaget.

Teori 9
"Döööh, du hade inte ens platsat i Baraben!"
Enligt källor inom franska Canal+.

Idé: Majorna414.com

8 kommentarer:

  1. http://www.slitz.se/zidane/Zidane.swf

    Skalla materazzi så många gånger du kan!

    SvaraRadera
  2. öööh vare inte i exakt samma lista punkt 1-7 som sportbladet publicera här om dagen ?

    SvaraRadera
  3. anonym/ tanken är väl att man ska fylla på med egna spekulationer...

    SvaraRadera
  4. Materazzi: Du är flintskallig...

    SvaraRadera
  5. din jävla moderat...

    SvaraRadera
  6. Teori 10/ Vill du komma och slicka bort mitt hårvax i duschen sen Zizou?

    SvaraRadera
  7. Du e sämre äm Gais!

    SvaraRadera
  8. Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
    »

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.