2009/09/12

"De största händelserna i (staden) Gävles historia" (del 2)...

14 kommentarer:

  1. Jag vet inte riktigt varför, men detta är ASROLIGT!! :-D

    SvaraRadera
  2. HAHAHA, Stort för dem i Gävle när Amy Diamond kommer!

    SvaraRadera
  3. Haha! Bra där!

    SvaraRadera
  4. Bocken var ju rolig, den hade liksom Gävleparaleller och fotbollsrelvans på något sätt. Men Amy Diamond? Eh?

    SvaraRadera
  5. Anonym 23:01

    Det roliga är ju att staden Gävles inte har haft några höjdpunkter!

    SvaraRadera
  6. en klar höjdpunkt!!

    SvaraRadera
  7. Den med lite smör på.

    SvaraRadera
  8. HUR I HELVETE DANSAR HON?! VAD FAN ÄR FEL!? HARREJÄÄÄÄVLAR! VAD HÄNDER!? JAG AVLIDER! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  9. edit: VARFÖR I HELVETE ÖPPNAR HON OSYNLIGA DÖRRAR HELA TIDEN?! VAD ÄR DETTA!? GE MIG EN PISTOL!!! och kanske viktigast av allt, VAD FAN GÖR DETTA PÅ BARABEN!?! Detta är nog det värsta jag sett. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

    SvaraRadera
  10. HA HA HA!!! Klockren!

    SvaraRadera
  11. Det var tamefn det dummaste jag sett.

    SvaraRadera
  12. enligt en säker källa är amy diamond verkligen inte så oskyldig som hon verkar

    SvaraRadera
  13. Hon är het. Fan.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.