2009/04/04

Kanal Glenn: Videoklipp inifrån arenan

ARENAN. I onsdags tog jag med mig videokameran och tog en tur inne på arenan. En uppdatering på statusen stod på programmet. Hur ser det ut inifrån planen? Skulle allt bli klart i tid? Hur ser det ut i omklädningsrummet och på kontoret? Vi träffar dessutom två tjejer på Blåvittshopen, en som låst in sig på toa, och så den nya bossen Lisa Svensson. Häng med in!



Notera det otrevliga bemötandet på MAX, vilket gör att jag nu självklart uppmanar alla till bojkott av just den restaurangen. I del två blir det mer uppifrån läktarna och nerifrån korridorerna. Det här kommer bli riktigt grymt!

40 kommentarer:

  1. jävla het boss!

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat Erling. För det första är du ju inte helt klok och för det andra är du förjävla bra. :-D

    Det där Max kan ju drömma om att få sälja ngt. Vad sne man blev av hennes "gud vad viktig jag är och måste därför vara helt jävla stiff"-attityd. Bojkott!

    Tack för filmerna Erling.

    /Fnyq

    SvaraRadera
  3. "Notera det otrevliga bemötandet på MAX, vilket gör att jag nu självklart uppmanar alla till bojkott av just den restaurangen."

    Hahahahaha, klockrent.

    SvaraRadera
  4. Hon var ännu drygare sen när jag stängde ner kameran. Bojkotta MAX!

    SvaraRadera
  5. "Nä, jag menar det!" =)

    SvaraRadera
  6. Klockrent var ordet! Bra jobbat Erling.

    SvaraRadera
  7. Jävligt kul o se Erling. Mer sånt! :)

    SvaraRadera
  8. Lisa Svensson, vad SNYGG hon är!!!

    SvaraRadera
  9. Bra jobbat Erling!

    SvaraRadera
  10. Ingen vidare PR för MAX, men i sanningens namn Erling, lär dig presentera dig som folk.

    SvaraRadera
  11. shoppens omsättning lär dubblas nu! Tänk, man kan köpa blåvita souvenirer och grädden på moset är att man får handla av Lisa! ;)

    SvaraRadera
  12. jag menar det

    SvaraRadera
  13. har du högklackat erling? låter änna som det!

    SvaraRadera
  14. Blair witch project ringde och ville ha tillbaka sin handy-camidé!!

    SvaraRadera
  15. Sjukt skrockigt! Jag menar det!

    SvaraRadera
  16. Bonning dialekt.

    SvaraRadera
  17. Jämfört med Alltid Blåvitts "följ med till Gamla Ullevi" så är detta underbart. jag längtar nu till den riktiga premiären, den riktiga invigningen av Göteborgs nya arena!

    SvaraRadera
  18. Jag är fan kär i Lisa, kärlek vid första ögonkastet. Vilken underbar dialekt hon har och vilken härligt söt tjej det verkar vara!

    SvaraRadera
  19. GubbUltras ÄnglarnaSthlm

    Lisas shop ska vi besöka!
    Fan vilken grym arena, bränn råttsunda. Vad var det med Inter Sport öjs & gays vilka färjer, gult & rosa! Gotja i ett nött skal!

    SvaraRadera
  20. hon är milf, hehe det är gött å vara ängel =)))

    SvaraRadera
  21. Haha, schysst att du lämnade henne när hon låst in sig...

    Jag menar det!

    SvaraRadera
  22. Stämningen kommer bli helt magisk på arenan. Verkar ju verkligen inte finnas några kassa platser. Inga betongpelare i vägen direkt.

    Tänk er "Snart skiner Poseidon" stämningsfyllt på den 'tajta' arenan... Vilket jävla tryck.

    SvaraRadera
  23. Tack Erling! Perfecto!

    SvaraRadera
  24. Perfekt Erling!

    Dock har ja aldrig hört nån människa utnyttja frasen "Ja menar de" mer än du! Men alla har ju sin egna lilla fetish haha

    SvaraRadera
  25. som trogen AIK:are, så måste jag säga att ni har lyckats bra med shopen, AIK Shopen har inte alls så snygga säljare som ni har på Blåvitt. fan va livet ska vara orättvist, sa hon Villig Dalkulla eller ledig ?

    grym snygg var hon ialla fall

    SvaraRadera
  26. Tack, väldigt underhållande :)

    SvaraRadera
  27. Till allas stora förtret tycker jag mig höra att hon sa "velig dalkulla".... Villig hade känts mera hoppfullt. :)

    SvaraRadera
  28. så jävla snygg var hon då fan inte

    SvaraRadera
  29. Tack Erling! Fan va grymt.
    Änglar: Vi ses i Helsingborg först! Sen blir det den riktiga invigningen av arenan.

    SvaraRadera
  30. Snacka om att överdriva. Hon ser ju helt vardaglig ut, inget speciellt. Visst hon är söt, men att snacka om "het och Snygg" är ju bara för roligt.

    SvaraRadera
  31. "är det du som vart på Wembley"
    "a ja menar det"
    hahaha

    SvaraRadera
  32. Små klockrena kommentarer hela tiden. Hehe stor humor

    SvaraRadera
  33. Underbart jobbat Erling!

    Baraben leverar dagligen förstklassiga reportagé och intervjuer!

    SvaraRadera
  34. Anonym 02:15: Inga betomgpelare, dock vajrar om du sitter på rad 1 övre etage långsida! fattar inte hur dom tänkte där! :S

    SvaraRadera
  35. "Barabens egna loge"
    Bara så ni vet var ni hittar oss

    SvaraRadera
  36. då skulle ni se tjejen som blev inlåst på toa ;-)

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.