2009/04/03

Kanal Glenn: Tid för revansch

13 kommentarer:

  1. Fyfan va gött! På måndag kör vi!!

    SvaraRadera
  2. Gåshud. Fan vad jag längtar!

    SvaraRadera
  3. va heter låten?

    SvaraRadera
  4. Band: Titus Andronicus
    Låt: Fear and loathing in Mahwah, NJ (från 2.44 och framåt)
    Album: Airing of Grievances (2008)

    SvaraRadera
  5. Synd att du inte använde den nya inmarschlåten... den är ju verkligen jättebra... hmmm

    SvaraRadera
  6. j.j.: Det kan jag göra nästa gång om du vill. ;)

    SvaraRadera
  7. tycker att tanken är helt fantastisk.. men den är väldgt kasst gjord.. här har du en trailer som jag blir så lockad utav så jag vill åka och kolla på dom, fastän det är lååångt dit:

    http://www.youtube.com/watch?v=Gzs8FLb1LzA (länk i mitt namn)

    SvaraRadera
  8. På måndag smäller det!
    Fan vad man längtar och har saknat detta :D

    SvaraRadera
  9. Olof... helst inte, ser inte gärna att man smutskastar laget i mitt hjärta med en så pissig låt.

    SvaraRadera
  10. Robban: Äh, den var ju på franska. Det fattar man ju inte ens. ;)

    Tack för feedback.

    mvh

    SvaraRadera
  11. jj/ Kamma dig. Smutskastar laget med en pissig låt? Haha, andas lite nu för fan.

    SvaraRadera
  12. Frankie: Gäsp

    SvaraRadera
  13. Det var givetvis jag som gäspade

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.