2009/04/06

Äntligen måndag!

7 kommentarer:

  1. Haha, skön video, och jag instämmer: Äntligen Måndag!

    SvaraRadera
  2. Var Olof måhända på trädgårn i lördags?

    SvaraRadera
  3. 08:20: Det hade varit grymt, men jag missade dem denna gången. Så jag revanscherar mig här istället.

    -

    Äntligen måndag och inte vilken måndag som helst heller! Idag blir livet kul igen! :)

    SvaraRadera
  4. Detta va sista låten i lördags...
    ... Berättade någon utan undandrucket minne.

    Ett hejdlöst jävla gung va det iaf.

    SvaraRadera
  5. Är de dem som har gjort morgon blåvitt och "vad tänkte jag på"?

    SvaraRadera
  6. 09:35: Jajamen. Har du ingen pejl på Jävlaranamma så borde du ta och lyssna in dig på dem. Det finns mycket skoj att upptäcka där!

    http://www.javlaranamma.nu

    SvaraRadera
  7. Cred för klockslaget inlägget publicerades!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.