2009/04/11

Han sänker Djurgår´n - MED SINA MÅL!

Halsduk på!

15 kommentarer:

  1. Nu tar vi tre poäng gubbar!
    Det här är en stor fest det är vår fest!
    Glad Blåvitt Pösk

    SvaraRadera
  2. Fy i helvete vilken dag det kommer bli!

    SvaraRadera
  3. fan vad gött, snart är klockan 11 så man kan börja ladda, nu jävlar smäller det!!!

    SvaraRadera
  4. Snart Snart snart är det dags!!! Ett halvårs väntan är över och man är så taggad att det är grymt. Har en liknande känsla som innan julen när man va liten.

    Om en timme är det dags att ta sig in till stan och börja ladda. Ses på arenan gubbar!

    //Traktens stjärna

    SvaraRadera
  5. Traktens stjärna; ett halvårs väntan? Jag har väntat på den här arenan i hur många år som helst. Det här är större än en vanlig hemmapremiär.

    SvaraRadera
  6. goteborg19042009-04-11 09:15

    Vaknade 0600 och kunde inte somna om. Känns ju för faan som man har bakismage. Nervööös!! Ska blir så jävla gott!! Änglar formera er, sjung upp halsarna så ses vi på stan!

    SvaraRadera
  7. fan va gött med hemmapremiär, kommer bli en jävla resa

    SvaraRadera
  8. drömde att jag missade matchen, att klockan helt plötsligt var kvart över 3. jag var livrädd

    SvaraRadera
  9. Bara festen inte kommer av sig...

    SvaraRadera
  10. Kom igen nu gôbbar! Nu kör vi över djurgården både på planen och på läktarna!!!!!

    SvaraRadera
  11. Den halsduken är ruskigt ful, för övrigt.

    SvaraRadera
  12. Jag vet, men jag hade ingen annan framplockad. Det mesta från shopen är ju ganska fult iofs, så det kanske inte hade spelat nån roll om jag hade haft nån annan.

    SvaraRadera
  13. Åhh Söder, Åhh Söder!
    Han sänker Djurgårn, med sina mål - med sina mål!
    O blott 11 år gammal, men det spelar ingen roll!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.