2007/08/13

Ladda ner Blåvitts säsong...

Brommapojkarna - Blåvitt, DVD-R (4.11GB): Download >>

Blåvitt - Halmstad BK, DVD-R (4.22GB): Download >>

Örebro-Blåvitt a.k.a. "Slakten i Örebro", DVD-R (4.25GB): Download >>

Blåvitt - Gefle, DVD-R (4.20GB): Download >>

Ellos - Blåvitt (DVD-R, 4.19GB): Download>>

Blåvitt - Kalmar FF (DVD-R, 4.15GB): Download>>

Blåvitt - Örebro, 2007-07-31 - Download >>

Sv. Cupen: Mjällby AIF-Blåvitt - Download >>

Blåvitt - Helsingborg 2007-07-10 - Download >>

Gefle IF - Blåvitt - Download >>

Kalmar FF - Blåvitt a.k.a. "Svarte-Marcus farväl" - Download >>

12 kommentarer:

  1. Det är rätt! Våga vägra förlustmatchernas existens.

    Har vi verkligen mött Ellos i år? Det minns jag inte.

    SvaraRadera
  2. Anonym, vi mötte Ellos borta och torskade med 3-1.

    Två matcher till är på gång. Den första kommer upp ikväll.

    HIF-Blåvitt samt Blåvitt-MFF med Tobias Hysén som expertkomentator.

    SvaraRadera
  3. crumbs/ Han är nog liiiite sarkastisk...

    SvaraRadera
  4. Laphroaig, jag kom på det också precis när jag postade. Är lite snurrig efter lunchen...

    SvaraRadera
  5. Ni kan inte komprimera dom till divX så filerna blir mindre (typ 700 MB)?

    SvaraRadera
  6. flera av matcherna är inte seedade ju

    SvaraRadera
  7. Som anonym 14:15 skrev: Komprimera filerna. Det blir även lättare att få hem hela IFKs säsong då, i ett s.k. powerpack om det blir aktuellt. För den som är intresserad vill säga xP

    SvaraRadera
  8. Nu finns även HIF-Blåvitt för nedladdning!

    Till er som vill ha DivX eller annat format så klistrar jag in mitt svar från Downloadtråden i Änglarnas forum:

    "Jag kommer endast att lägga upp matcherna i detta format. Okomprimerat, menyer och med kapitelindelning. Det är i runda slängar 2 timmars jobb som det är nu. Ska jag lägga upp det i ett annat komprimerat format så tar det x-antal timmar till. Det är inte intressant från min sida.

    Är det någon som vill lägga upp ett annat format så varsågoda... "

    SvaraRadera
  9. Om intresse finns så kan jag fixa omslag till samtliga matcher som passar DVD-fodral...?

    SvaraRadera
  10. Nåt i stil med detta + spelarinfo och matchinfo på baksidan: http://dogdaymornings.se/blavitt.jpg

    SvaraRadera
  11. Anonym 18:03 och jefvul. (samma person?)


    I alla fall, Anonym 18:03, kan du fixa det med jefvul's förslag vore det guld värt!

    SvaraRadera
  12. Visst är det samma person ;) Såhär ser det ut just nu: http://dogdaymornings.se/bleuuitt.jpg

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.