2009/07/03

Thomas Peterssons tokroliga topplista, plats 8

HUMOR. Det är sällan Thomas Petersson ger sig in i den politiska debatten vilket känns synd. På plats 8 i Thomas Peterssons topplista över hans mest tokroliga ögonblick visar han prov på fingertoppskänsla hur man med en enkel, men sylvass, kommentar kan skaka hela det politiska etablissemanget i grundvalarna.

Så därför önskar jag att Thomas Petersson tog Marcus Birros plats i Lennart Ekdahls debattprogram. Men jag antar att det skulle falla en skugga över övriga debattörer när Petersson äntrar scenen så det förblir väl en dröm.



Halmstad BK - IFK Göteborg
Örjans vall
Måndag 6 juli, 20.00

10 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha

    SvaraRadera
  2. Nej, det är vi inte!

    SvaraRadera
  3. Whatever. Mer fejk-Silly!!!

    SvaraRadera
  4. Svar, NEJ! Framåt SD

    SvaraRadera
  5. Freddy e en bra kis

    SvaraRadera
  6. Jag är nöjd med Reinis!

    SvaraRadera
  7. Hahaha sjukt roligt ;D för allvarligt, vem fan kan vara nöjd med den jävla tomten?

    SvaraRadera
  8. Jag är nöjd.

    SvaraRadera
  9. Ge han lite tid, det är inte fotboll. Det är svårt at få alla "jag e född sosse" att börja tänka själv.

    "Reiny four more years"

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.