2009/06/10

Stjärnan spelar! Stjärnan petas! Eller spelar han?

Tipstack: PM.

14 kommentarer:

  1. GT har alltid lika bra koll.

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!!!!!

    SvaraRadera
  3. sicka sopor...

    SvaraRadera
  4. journalistik när den är som bäst (Y)

    SvaraRadera
  5. jag fattar inte... (ja, jag är blond)

    SvaraRadera
  6. Anonym 18.55, Ja du är verkligen blond. Står Chippen petas, en artikel om att han petas "stjärnan" , men på Laguppställningsbilden är han med.

    SvaraRadera
  7. Så? Var Tobbes insats tillräckligt "dålig" för vissa röster här på bloggen? Blir han såld för sin insats i dagens match?

    Jag tycker att det var sjukt sköj att han fick spela, och riktigt synd att han inte fick sätta en.

    SvaraRadera
  8. Däremot vågar jag nog påstå att Blåvitt hade vunnit mot korp-Malta med en 7-8 bollar. Minst.

    SvaraRadera
  9. SÄMST va ju lätt cp Bosse !!!

    SvaraRadera
  10. man kan ju även fråga sig om "stjärna" är rätt uttryck för chippen...han spelar ju trotsallt i saud arabien.

    SvaraRadera
  11. jag säger bara: bosse p

    SvaraRadera
  12. Hysén var grym. Håller med VideoVixen, Zlatan är en sopa i landslaget. Han borde bytts ut i halvlek. Hysén presterade mer kvalitet på sina få minutrar än Zlatan under hela matchen...

    SvaraRadera
  13. Skönt att man är nyvaken och kommenterar fel artikel.

    SvaraRadera
  14. Hakala/ Det är Expressen, inte GT som gjort den där.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.