2009/06/18

Bengalkaos på Gamla Ullevi

26 kommentarer:

  1. Gaistifo? Haha

    SvaraRadera
  2. "En sådan huliganism som pågår på den här arenan" HAHA!

    SvaraRadera
  3. hahahahaahahahahahahha

    SvaraRadera
  4. Djurgården hade väl bengaler?

    SvaraRadera
  5. Djurgården hade endast rökbomer...

    SvaraRadera
  6. hahaha du borde fan ha ett eget fotbolls-tvprogram här på baraben frankie! ena jävla dårklippet efter andra.

    SvaraRadera
  7. Första sidan på GP: Mordbrand på Gamla Ullevi! Flera kända hulliganer från England som var på plats komenterade händelsen som Ultra extremt otäck! Ska det vara så här när man går på fotboll? Sverige har tagit Hulliganismen till en helt ny nivå som vi inte ens är i närheten av säger en utav hulliganerna från tills nu ökanda England som vill vara anonym av rädsla för att bli mördad av en bengal!

    Ansvarig utgivare: Peter hjörne

    SvaraRadera
  8. huLiganer. hur fan kan man stava huliganer med två LL? har borgarna utrotat skolan ända ner till lågstadiet eller?

    SvaraRadera
  9. asså fan vad coolt, det fräckaste jag sett typ as coolt. asså coolt asså fräckt.... wow en bengal shit asså...........

    SvaraRadera
  10. Tyckte mig se att det inte var någon bengal utan att det hade tagit eld i nån kyl eller frys där bakom. Men mitt öga kan ha sett fel.

    SvaraRadera
  11. Som vanligt när det inte är arrangerat, ser bara löjligt ut. Värst för den som brände. Vi har några som råkade illa ut i Borås. Lägg av med tönteritänderiet. Cred till vår klack som fattat, bättre sjunga ut motståndarna och jobba på legalisering än bränna bort oss från läktasren

    SvaraRadera
  12. Britterna satte väl fart på ölförsäljningen, blev väl överhettning hos personalen..

    SvaraRadera
  13. anonym 10:31: Man kan ju inte köpa öl på arenan under U21-em... Det, och den "fantastiska" stämningen i första halvlek gjorde att jag och flera med mig gick till avenyn och såg andra halvlek där istället. Men det kanske var en tabbe eftersom vi missade "skandalen"

    SvaraRadera
  14. hahahaha skön video

    SvaraRadera
  15. hehe jag läste bengalos...tänkte de va massa gaisare utanför elr nått :)

    //D-Day

    SvaraRadera
  16. jag var i närheten. Det var tyvärr blåvitt ungar som tände på bengalen =:(

    Jag vet vem han är....

    SvaraRadera
  17. Öh blåvittungar??? tjomme, det var engelsmän i farten. vi sprang ner från P4
    Ge faen i att bekylla Blåvitt

    SvaraRadera
  18. Anonym 15.11: Pinsamt. Jag liksom många andra såg att det var engelsmän.

    SvaraRadera
  19. hysterisk jävla röst

    SvaraRadera
  20. Till anonym 02:352009-06-20 12:28

    Till anonym 02:35

    Eftersom det diskuteras om att det va engelsmän som brände, kanske personen som skrev huligan med 2 L, helt enkelt antog att det va Hull-supportrar...HULLIGANER...hmm... klart som korvspad enligt mig, jag ställer mig mer frågande till varför du har ett stort L i huligan....men som sagt, borgarna har dragit ner på svenska-undervisningen

    SvaraRadera
  21. Jag tycker det är mycket fräckare med konfettikanoner. Eller när alla får sådana där gratis t-shirts från kia.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.