2009/06/23

Instruktionsvideo: Att stå ut med Confederations Cup

10 kommentarer:

  1. tut tuut tuut

    SvaraRadera
  2. ja fy fan. Hade sett fram emot den matchen (bra-ita). Men efter 7-8 min fick jag nog. Det gick fan inte att stå ut med det jävla tutandet.

    SvaraRadera
  3. Allt annat är ju så jävla regleretat i dagens fotboll och så tillåter FIFA att man tar med de där plasttrattarna in på arnenan.

    SvaraRadera
  4. Alltså kan inget annat än hålla med. Pallar fan inte dom tutorna i mer än 5min innan jag får panik.

    Det jag hatar är att folk jämför dom med klacksång osv. Finns fan ingen likhet då tutorna kör exakt samma ton i 90 min.
    Påminner mer om kinesisk vattentortyr...

    //D-Day

    SvaraRadera
  5. Lägg av gubbar!!! Så jävla farligt är det väl inte? Sluta att fokusera på tutorna bara, eller stäng av ljudet på tv:n, ni är ju inte på plats.

    /El Tomaso

    SvaraRadera
  6. Långås brorsa?

    Byt ut den där jävla Långås med en gång

    SvaraRadera
  7. De låter för jävligt! Tur att SVT inte sänder i Dolby 5.1 som tv4 hd gör från U21. Då hade sinnessjukan som VideoVixen nämnt här sist infunnit sig illa kvickt... SJUKT irriterande.

    SvaraRadera
  8. Härlig kille. Antingen har han skön själdistans eller så är han bara galen.

    När han blir stor blir han den sköne killen i gänget eller så blir han en massmördande psykopat.

    Gillar inte heller tutorna, förresten.

    SvaraRadera
  9. ...självdistans skulle det stå i inlägget ovan...

    SvaraRadera
  10. Jag hatar verkligen dessa tutor och jag hoppas verkligen att övriga fotbollsvärlden hatar dom lika mycket som mig. Platini och Blatter måste FÖRBJUDA dessa när det är dags för vm. Jag vill höra sång och glädje från läktaren när jag sitter i min soffa och inte tuuuuuuuuuuuut i 90+3 min.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.