2007/06/06

Vad säger Islands enda hopp inför ikväll?

40 kommentarer:

  1. Långboll eller inte långboll, det är frågan...

    SvaraRadera
  2. "gå i djupet bollen kommer långt- kring Helsingfors eller så!"

    SvaraRadera
  3. "kommer 'Alex' emot mig så acktar jag på mig"

    SvaraRadera
  4. 'Ragnar, det finns en anledning till att jag är ordinarie i landslaget och inte du...'

    SvaraRadera
  5. "muhaha, inte ens min mamma tycker jag är duktig, men i blowit platsar ja"

    SvaraRadera
  6. "Får se om du är så jävla kaxig när du har fått den här bollen i röven uppe på din jävla rymdstation Fugelsang"

    SvaraRadera
  7. "100 landskamper vad är det? Själv har man ju strulat med Peter Crouch."

    SvaraRadera
  8. "é du go eller?"

    Vad annars? Hjalmar har ju grövsta göteborgskan i truppen

    SvaraRadera
  9. "siktar jag åt vänster kanske den går rakt fram"

    SvaraRadera
  10. Tycker i och för sig att du redan fyllt pratbubblan på ett bra sätt.

    En annan sak ang. Hjalmar. Är det någon som kommer ihåg en intervju med honom (vet ej vart jag läste den, kan ha varit ett matchprogram från den tiden då vi faktiskt hade matchprogram),där han på frågan om vad han tycker om att folk på läktaren klagar på honom svarade något i stil med "de tror ju att de kollar på Spanska ligan"
    Jag har förmodligen inte återgett det korrekt ur minnet, men om någon vet vilken intervju jag syftar på så vore det kul att läsa den igen, har för mig att intervjun i fråga var rolig.

    SvaraRadera
  11. En annan rolig intervju med hjalmar var den i klubbTV när de var ute och red islandshästar. Jag vred mej av skratt där jag satt i min soffa och såg spektaklet...

    SvaraRadera
  12. Anonym 18.45:

    Vilket avsnitt var det?

    SvaraRadera
  13. Du har ju redan skrivit svaret i pratbubblan?

    SvaraRadera
  14. "Går det brå ikväll bjuder jag på surhaj"

    SvaraRadera
  15. Jag har i alla fall varit närmare att göra mål än sella.

    SvaraRadera
  16. Jag har nästan lika många klick på Youtube som Vasquez...

    SvaraRadera
  17. 'Hoppas inte den här bilden upprör för många'

    SvaraRadera
  18. Såg hans inlägg nyss, i typ 75:e minuten? En match ser man honom för Island och då gör han ett fint inlägg, 50+ matcher har jag sett honom spela för blåvitt och fortfarande inget bra inlägg?

    SvaraRadera
  19. Öppet Brev Till Baraben

    Bilden av Hjalmar är bilden som får bägaren att rinna över. Bilden visar på ett tydligt sätt att barabens ledning styr med järnhand och att de inte respekterar andras åsikter. Jag vill även citera Åke Lundqvist professor i semiotik: "Frågetecknet i fråga tyder på att man antyder att Hjalmar är homosexuell, det är även ett sexistiskt tecken som användes i romarriket för att förnedra kvinnor. Dessutom finns det stora likheter mellan frågetecknet och en hakkors".

    Detta sammantaget gör att jag känner mig tvingad att skriva detta öppna brev.
    // Vi som är mobbade

    SvaraRadera
  20. Anonym 21.54: Bergs nickmål mot Ellos, fantastiskt inlägg från Hjalle där...

    SvaraRadera
  21. Jag vill också skriva under! Nu får det vara nog med dessa oseriösa artiklar! Tacka vet jag Beckas blogg

    SvaraRadera
  22. Ja, faktum är att Hjalmar gör en del mycket bra inlägg, detta kan väl inte ens de mest inbitna "Hjalmarhatarna" förneka.
    Sen att han är livsfarlig på egen planhalva där han sprider bollar lite hur som helst och där han ibland uppträder som om han vore iskall är väl en annan historia...

    SvaraRadera
  23. "Jag tror fan jag sket på mig"

    SvaraRadera
  24. "Anonym said...

    Öppet Brev Till Baraben

    Bilden av Hjalmar är bilden som får bägaren att rinna över..."

    Hahaha, KLASS.

    SvaraRadera
  25. vart ska jag?

    SvaraRadera
  26. "Vem fan är Roberto Carlos?"

    SvaraRadera
  27. Anonym 22_09 HAHAHAHAHAHAHAHAH :D:D

    Hjalmar säger för övrigt: shit asså

    SvaraRadera
  28. Hjalmar var bäst erkänn alla! Jag kräver en hyllningsång till Hjalmar som rullas igång på nya Ullevi när han gör mål. Allsvenskans Philliph Lahm FFS!

    SvaraRadera
  29. "Jag har ovänner på sektion LM, jag drar bollen ditåt"

    SvaraRadera
  30. Larsa/ Med tanke på vart han brukar dra bollen borde hans ovänner finnas i Alingsås...

    SvaraRadera
  31. "Jag vet inte ens vad killen på topp heter, men här får du en lång en, ditt fanskap!"

    SvaraRadera
  32. "Var är min ledarhund?"

    SvaraRadera
  33. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  34. "Passa mig så skickar jag upp den på läktarn"

    SvaraRadera
  35. Hjalmar gjorde bra ifrån sig med tanke på den sits Island var i när han kom in.

    De enda farliga inläggen de hade, kom från hans fot igår.

    Han är ändå en spelare i vårt lag, Blåvitt, och är värd att stöttas. Visst, han kanske inte är den bästa vänsterback som denna klubben har sett. Men just nu så är han det bästa som finns på den positionen. Tills det att ledningen ordnar något annat, så borde vi väl för fan försöka stötta honom istället för att göra honom ännu sämre genom att alltid gnälla?

    Eller???

    /M

    SvaraRadera
  36. senaste anonym:

    "Han är ändå en spelare i vårt lag, Blåvitt, och är värd att stöttas."

    Är du dum i huvet eller? Stötta en spelare i IFK Göteborg? Klart som fan att vi ska fortsätta håna honom som folk alltid gjort på den här bloggen! Eller vad säger ni, baraben?

    SvaraRadera
  37. Håna håna håna, rätta takter.

    SvaraRadera
  38. "Är du dum i huvet eller? Stötta en spelare i IFK Göteborg? Klart som fan att vi ska fortsätta håna honom som folk alltid gjort på den här bloggen! Eller vad säger ni, baraben?

    7/6/07 13:46 "

    É DU dum i huvudet eller? Det är inte hån att skoja och skämta med folk. Men med en så jävla retarderad kommentar kan du bara inte komma från Göteborg, självironi och sarkastisk humor är nämligen något man växer upp med i den här stan, du verkar inte begripa något av det och det är ju synd för dig.

    SvaraRadera
  39. buhuhu skämta inte med egna spelare, då kanske nån avgår och skriver ett öppet brev

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.