2007/06/12

Att se sina hjältar spela bortamatch på tv...

10 kommentarer:

  1. Så kommer man själv se ut ikväll.....framför en del andra på den baren jag skall till.

    SvaraRadera
  2. Precis så där är det.
    Jag HATAR att se en match på TV.

    SvaraRadera
  3. Störtskön snubbe. Jag har snarare en tendens att förstöra barstolar och glas när vi förlorar.. Speciellt under landskamper.. Sverige-Tyskland i VM var nog toppen av min karriär...

    /viking

    SvaraRadera
  4. Skulle vilja ha en film på honom när West Ham ändå blir nedflyttade för att dom använt Tevez och Mascherano...

    SvaraRadera
  5. Den här sporten stavas Å N G E S T
    Att se sitt älskade lag är hela tiden på gränsen, antingen dör man eller så lever man utav bara fan.

    SvaraRadera
  6. Jag började fanimej grina på slutet när jag såg hans glädje när det var klart att dom stanna kvar i PL. Det är terror att se sitt favorit lag på tv.

    SvaraRadera
  7. Äh kom igen, fotboll är bara en lek...

    SvaraRadera
  8. Haha! Själv har jag bara slagit sönder delar av sängen och sen går ju en o annan lypsyl per match.
    Några dagar senare: "Åh fan där e locket!"

    SvaraRadera
  9. lypsyl e för bögar

    SvaraRadera
  10. så ser de ut när man visar känslor, underbart

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.