2008/05/27

BaraBens val av alternativ EM-video...


Inga from Sweden. Notera tröjan.

20 kommentarer:

  1. Asså..va ska man säga....

    Christian

    SvaraRadera
  2. det var väl just en sån tröja man med lätthet kunnat se "frankie" iförd en valfri sommarkväll, ölstinn, på avenyn?

    SvaraRadera
  3. anonym 11:35/ tror han syftade på att han sågade användandet av den "bonne"-tröjan i en krönika nyligen...

    SvaraRadera
  4. hon är go ju =P haha, dessutom ganska rolig video!

    SvaraRadera
  5. anonym 27/5/08 12:41

    är hon go??!?! hahaha du måste vara från borås....

    SvaraRadera
  6. Jag ställer mig frågandes... varför i helvete har jag pinat mig igenom videon för jag trodde det skulle hända något speciellt? Originalet är också kasst, men i den videon är bruden snygg iaf.

    Trodde hon skulle vända sig om med Milds tröja eller nåt kul iaf.

    /Roffe

    SvaraRadera
  7. tycker denna tjejen är mer trovärdig än orginalet!:)

    SvaraRadera
  8. härligt att se Bara Ben På Glenn Hysén-bloggen ha Henrik Larsson, Fredrik Ljungberg och Zlatan högst upp på sidan. Har Blåvitt värvat dem alltså, jippii!

    SvaraRadera
  9. Det var riktigt effektfullt när videon helt plötsligt övergick i svartvitt tema. Sanna mina ord.

    SvaraRadera
  10. när dom zoomar in läppglanset på Ingas putande läppar så började jag tänka på hur skönt det vore om hon sög på min stora, hårda dolme.

    SvaraRadera
  11. Ja vad ska man säga, jag tror dock att jag sett samma koncept förut.
    Om ni är nyfikna på alternativa em-låtar ska ni kolla in på: http://www.myspace.com/unibrowmusic

    Lite proffsigare men fortfarande med mycket humor.
    Låten handlar om Lars lagerbäck.

    SvaraRadera
  12. Bara helt apropå din smaling på inofficiella EM-låtar...här kommer ett tips till:

    http://www.youtube.com/watch?v=87Cj6cJlJPA

    SvaraRadera
  13. Mitt val av alternativ EM-låt: http://youtube.com/watch?v=DiePPmxYFPA

    SvaraRadera
  14. Till "anonym 27/5/08 12:41"

    Nej då, jag är en renodlad göteborgare. Och med go menar jag att jag tycker hon e snygg och en go tjej. Jag vet ju inte men jag tycker hon ser go ut iaf. Vad är det konstiga med det? Videon är bara ett skämt, humor. Inget konstigt.

    SvaraRadera
  15. hon skulle ja kunna tänka mig att sätta på faktiskt, tycker hon e skitgo, haha

    SvaraRadera
  16. Denna låt hade fan vunnit ESC dessutom.

    SvaraRadera
  17. till anonym 28/5/08 00:17:

    Nej jag överreagera lite, men jag tycker verkligen inte hon ser bra ut bara. Klart alla har sina olika smaker =)

    SvaraRadera
  18. tjeenaa, ser att ni laddat upp min och min kompis video haha :D de va lite roligt måste jag säga :D jag som spelar gubbarna ;)

    SvaraRadera
  19. Bara en liten kommenter: Det är jag som är den blonda tjejen i videon och isabella (som också har kommenterat) är gubbarna!

    .. Bara så ni vet! =D

    www.metrobloggen.se/kristallbarn

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.