2005/12/18

Baraben drömmer oss tillbaka till sommaren...


Bengans son studerar pappas speciella målvaktsteknik...


Pontus snor bollen av en i värmen tungt påklädd George...


En bild från en numer klassiska löpträningen efter träningsuppehållet i somras...


Två generationer (numer) före detta Blåvita spelarprofiler i träning i solen.

Wowoah: Vad snackar han (Arne) om? Sankan: Som om jag fattar mer än dig då eller...


På den tiden Mats var mest känd för sin mobiltelefon. Långt innan helvetet kom till Kamratgården.

15 kommentarer:

  1. Undra vem MP snackade med på Mobilen?

    SvaraRadera
  2. Janne P? En bank på kontinenten?

    SvaraRadera
  3. jag tror inte att jag vill se MPs mobilräkning..

    SvaraRadera
  4. Håll politiska flosklerna i valstugorna eller i Di Canio-tråden.

    SvaraRadera
  5. fan va sexig han är sankan.

    SvaraRadera
  6. Vilken Seb-röv vovven har!

    SvaraRadera
  7. På Kumla får man inte ha mobil har jag hört. Undrar om Mats vet det.

    SvaraRadera
  8. han biffen me brätfrillan bredvid persson på sista kortet, vem är det? hans son?

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder.
    Bara jag får min skidvecka så får det gärna bli vår omedelbart efter det... :)

    SvaraRadera
  10. ohj/ Ja jag kan ju säga att jag fick en skön flashback till de dagarna man stog i 25 graders värme uppe på Kamratgården när jag tog en cigg förut på balkongen. Brrr.

    SvaraRadera
  11. Frankie//

    Du vet det är inte bra att röka kubanskaciggarer.

    Baraben.com-censuren//
    Detta inlägg har inget med politik att göra trots att det innehåller kuba.

    SvaraRadera
  12. "Han biffen me brätfrillan bredvid persson på sista kortet, vem är det? hans son?"

    Vet inte om du var seriös, men han tränar väl gubbarna. Målvakterna kanske han tränar.. :S
    Om det nu är han..

    SvaraRadera
  13. Nej det där är en nyanställd massör och fysioterapeft, Bullen är målvaktstränare senast jag kollade...

    SvaraRadera
  14. Hade Arne tvingat George att ha på sig så mycket kläder så att George skulle tappa några kilo?

    SvaraRadera
  15. Står att Pontus snor bollen från Mourad. Var är bollen?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.