2011/10/03

Intervju: JO under matchen mot Mjällby

27 kommentarer:

  1. Va fan hur varmt var det??
    Det var runt 17 grader..
    Ha det gött i kylan i Norge där slipper du sådana problem..

    SvaraRadera
  2. Hahahaha

    Ah...fan...det var för varmt...20-22 grader...ja, det är för mycket begärt för en fotbollsspelare i IFK Göteborg...

    Snacka om nedvärderande...nej mina spelare kan inte spela i sensommarvärme....det är ett tydligt budskap till alla spelare i blåvitt....glöm spel i ligor på sydligare breddgrader....det klarar ni inte!

    Verkar ju inte som Mjällby påverkades så mycket av det....

    SvaraRadera
  3. För varmt i oktober månad. helvete JO! Andra gången detta året han skyller på den otroliga "värmen" förra gången va det la ca 17 grader varmt. Ska bli så oerhört skönt att bli av med JO!

    SvaraRadera
  4. Men vänta ett tag, är inte detta i princip första gången han kan erkänna att laget spelat dåligt? Eller? Bara jag?

    SvaraRadera
  5. *snyft* Jag älskar dig JO, du är göteborgare! *snyft*

    Fuck Stahre! Frihet för Ultras! Sympati för de avstängda och allt det där.
    Nu river jag mitt kort!

    SvaraRadera
  6. För varmt? Perfekt väder för fotboll skulle jag snarare säga, fan va usel han e JO, nu längtar man till försäsongen 2012!

    SvaraRadera
  7. Hoppas dock att J.O får ett "snyggt avsked" efter sista matchen, oavsett dom extrema bottenappen seneste åren.

    SvaraRadera
  8. varmt!! understatment of the year

    SvaraRadera
  9. Någonting måste man skylla på när man inte fått till det på två år.

    SvaraRadera
  10. Själv frös jag under matchen.
    Men vi är ju inte direkt bortskämda med värme här i GBG så det kanske handlade om ovana?
    Tror inte lägre temperatur hade gjort någon skillnad. Laget var dåligt. Mer än så behöver inte sägas.
    Kan i alla fall inte bli sämre till nästa match, så det får la ändå höja förväntningarna.

    Oerhört tacksam att mitt årskort var gratis i år...

    SvaraRadera
  11. Ni som skall håna våran tränare håller så fruktansvärt låg nivå just nu. Det friska lag han hade att tillgå i lördags är på pappret ett utav allsvenskans sämsta skulle jag säga, att han inte säger det rakt ut ut lindar in det lite tror jag beror på respekt för killarna.

    SvaraRadera
  12. "Hoppas dock att J.O får ett "snyggt avsked" efter sista matchen, oavsett dom extrema bottenappen seneste åren."

    .. och Rehn!

    SvaraRadera
  13. Även Teddy har ju haft sin del i det!

    SvaraRadera
  14. Han försvarar tamejfan alltid spelarna iaf...

    Han har ett stort blåvitt hjärta glöm inte det..

    SvaraRadera
  15. Hitler hade ett stort hjärta för Tyskland som nation, betyder det att Tyskarna borde hyllat honom när han dog?

    Han kan ha hur stort blåvitthjärta som helst, när han använder sina usla jävla ursäkter hela tiden och inte avgår fast han drar ner hela laget i sumpen, ja då kan han dra åt helvette.

    SvaraRadera
  16. Tack skall ni ha, det började bra!
    Sedan gick det sådär och nu får ni dra.
    Pok!
    //N1rad3plats23

    SvaraRadera
  17. Håller med ovanstående skribent.... Hoppas verkligen vi kan ge dem ett snyggt avsked.

    SvaraRadera
  18. JO, det kan ju ha varit att gräset var för grönt eller att planen var för jämn. Har stöttat dig länge, men efter ditt senaste uttalande om att det var för varmt då orkar jag inte mer. Mitt tips är ett par veckor med mediaträning innan du hoppar på ett tränarjobb igen. Tur att ni inte spelade borta mot Barcelona Jonas!

    SvaraRadera
  19. Mjällby påverkades så mycket av det

    SvaraRadera
  20. Vi ska ge honom ett snyggt avsked. En spark i röven ända till Trollhättan.

    SvaraRadera
  21. Jonas börja träna ett lag från sibirien. Då slipper du värmen!!

    SvaraRadera
  22. Sympati till dom som stängde av dom avstängda

    SvaraRadera
  23. tycker ändå JO ryckt upp sig och är bättre på att visa känslor / vara bra medialt.

    SvaraRadera
  24. Fight for your right to bränna!!

    JO är emot detta, då är jag emot JO!

    SvaraRadera
  25. Fight for your right to bränna!!

    JO är emot detta, då är jag emot JO!

    SvaraRadera
  26. Reagerade också väldigt mycket på att han tyckte det var "för varmt" där jag satt hemma i soffan.

    För fan, det har varit 30 grader + i sommar och han kommer att det är för varmt i oktober?

    SvaraRadera
  27. Ärligt talat, lägg ner!!
    Det är spelarna som inte håller måttet.
    Truppen är inte bra nog och det är Håkans fel!!

    Jonas är eventuellt inte rätt man att leda laget, men laget är heller inte bra nog!

    Ungefär som alla hyllningar till Roger på 90-talet, jag hävdar att i princip vilken tränare som helst kunnat skapa dom framgångarna med tanke på vilken trupp vi hade år efter år. Halva landslaget spelade ju i Blåvitt i princip...

    Går inte att trolla med spelarmaterialet...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.