2009/02/07

50 saker som suger med den moderna fotbollen

PLATS 50: Internetforum.

Mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt. Nej mitt lag är bättre än ditt.

Upprepas tills jorden går under.

7 kommentarer:

  1. Hahaha! Frågan är om detta har med den moderna fotbollen att göra eller om det bara handlar om människans trångsynthet...

    SvaraRadera
  2. Bra lista!

    Modern fotboll= De trogna fansens död!

    SvaraRadera
  3. Oj, imponerande om ni lyckas med samma humor listan igenom!

    SvaraRadera
  4. Men mitt lag ÄR bättre än ditt!

    SvaraRadera
  5. Frankie börjar flippa nu va?

    SvaraRadera
  6. Snodd direkt från The Guardian.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.