2009/02/07

50 saker som suger med den moderna fotbollen

PLATS 49: Officiella hemsidor.

Duger till att lista vilka spelare som spelar i föreningen/klubben, men knappt ens det. Med få undantag är de moderna fotbollslagen mil efter utvecklingen i de nya informationskanalerna och medierna. Ibland finns ambitionen att bättra sig, men sällan den seriösa viljan. Ska du hitta ett telefonnummer till en förening, välj officiella hemsidan. Vill du ha mer än så? Sök dig till Google eller Stadsbiblioteket...

7 kommentarer:

  1. http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article5589815.ece

    SvaraRadera
  2. Så jävla sant!

    Äckelklubben från Solna hade dock en rätt ok sida sist jag kollade den.

    SvaraRadera
  3. jag gillar inte melodifestivalen.

    Jag gillar tjejerna som går på skiten, dom e lätta :-P

    SvaraRadera
  4. Blåvitts officiella har rapporterat direkt från de två senaste träningsmatcherna. Bra som fan tycker jag.

    SvaraRadera
  5. baraben klagar väl alltid bara för klagandets skull

    SvaraRadera
  6. Tycker nog att officiella rykt upp sig rejält de sista åren. Ligger lätt före baraben när jag ska surfa blåvitt.

    SvaraRadera
  7. Fy fan vad löjligt att bara kopiera en artikel rakt av från en engelsk sida.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.