2008/06/05

Vad säger Mourinho?

28 kommentarer:

  1. Dom här 2 fingrarna vill jag köra upp i röven på C.Ronaldo

    SvaraRadera
  2. "up yours richard nixon"

    SvaraRadera
  3. så här kommer du se ut om 15 år Fredrik Wikingsson!

    SvaraRadera
  4. Chelsea kan ta dessa fingra och köra upp....

    SvaraRadera
  5. "två nooooll, till änglarna!"

    SvaraRadera
  6. två kokta med mos!

    SvaraRadera
  7. "Om inte Zlatan vill lämna Inter får han med dom här att göra"

    SvaraRadera
  8. "Jag tar två."

    SvaraRadera
  9. "Vadå? Sax vinner visst mot sten."

    SvaraRadera
  10. Fuck off Julio! Nu är det jag som är boss och Hedman är på ingång. Och då jäävlar får du nöta bänk.

    SvaraRadera
  11. "flickan i halvtid kallade dessa de två magiska fingrarna"

    SvaraRadera
  12. "två stk i halvtid"

    SvaraRadera
  13. Nej! Två i ett bröd!

    SvaraRadera
  14. fätta (pussy)....

    SvaraRadera
  15. "Fuck Chelski, Forza blåvitt"

    SvaraRadera
  16. två öl tack

    SvaraRadera
  17. Tjo faderittan, två fingrar i........... =)

    SvaraRadera
  18. Två Zlatan e mindre än en Mårinjo

    SvaraRadera
  19. Dessa två på högern, skall snart hjälpa de två på vänstern så vi kan börja lira fickpingis..

    SvaraRadera
  20. Vasektomi!? Snipp Snipp!

    SvaraRadera
  21. "sätter jag tungan här i mellan så ser det ut som jag slickar f***a"

    SvaraRadera
  22. BaraBen skall vara tacksamma för att jag gör den här gesten; annars hade de inte kunna starta den en fjantig gissningslek...

    SvaraRadera
  23. Jag har en men Blåvitt har TVÅ europatitlar!

    SvaraRadera
  24. Två kulor...? jag känner bara en

    SvaraRadera
  25. Ni har två hål era fjollor

    SvaraRadera
  26. "Sista budet! två valfria spelare i truppen mot Hjalmar, deal or no deal?"

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.