2008/06/30

En bild säger mer än tusen ord: Snikens kulle, Stenungssund.

13 kommentarer:

  1. VARFÖR INTE BETALA FÖR SIG?!
    snyltare

    SvaraRadera
  2. Jag betalade men sen gick vi ut för att man såg inte ett skit!

    SvaraRadera
  3. Sitter la för fan vart jag vill..

    SvaraRadera
  4. Fler folk som sniker Blåvitt. Enda vägen till total dominans. Skrämmande.

    SvaraRadera
  5. Blåvitt var väl ändå inte arrangörer av matchen?!

    Folk som sniker Stenungsunds IF, fy fan!

    SvaraRadera
  6. Jag satt också på berget, betalade inträde till matchen, såg inte ett skit och gick således upp till berget

    SvaraRadera
  7. njutnings ställe ;)

    SvaraRadera
  8. Anonym sa...

    Fler folk som sniker Blåvitt. Enda vägen till total dominans. Skrämmande.

    30/6/08 18:40


    Vi som har årskort går GRATIS på hemmamatcher i Svenska Cupen.

    SvaraRadera
  9. 2 av oss på kortet hade årskort!..

    Men skönare att sitta på snikens!.. :)

    SvaraRadera
  10. Lätt bästa platserna! Iaf om man kunde skippat alla äckliga pissmyror och spindelfan...

    SvaraRadera
  11. Jag gick neråt och satte mig efter halvleken...

    Satt 15 minuter i ett rödmyre bo...FYFAN vad det kändes!

    SvaraRadera
  12. Och jag blev attackerad av en jätte spindel... Helt galet!!!!! Men allt för Blåvitt liksom.

    SvaraRadera
  13. tycke fortfarande att ju fler som snyltar på blåvitt desto värre blir det. men ni kanske e sånna som personer som skiter i att betala på bussen oxå( undantaget er som hade årskort). om ni hade haft någonsomhelst moral så hade ni betalat förr er först o sen gått upp och satt er.SKÄRPNING!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.