2008/06/12

Highlights från Sverige - Grekland

10 kommentarer:

  1. Så JÄDRA UNDERBART o se Zlatan göra mål i landslaget igen.. ÄNTLIGEN!!!
    Grymt taggad inför lördagen! :D

    SvaraRadera
  2. Härliga highlights!
    Tack Olof.

    SvaraRadera
  3. Tacka inte mig, jag är bara budbäraren. Tacka Crumbs.

    SvaraRadera
  4. Kan man se då Granqvist kommenterar Zlatans 1-0 också? Var isf?

    SvaraRadera
  5. Skoj också att Ekwall får briljera på slutet med det han är allra allra bäst på: Avslöja en självklarhet vi hade upptäckt själva två sekunder senare.

    Även hans "avslöjanden" från bänken går också till historien. "Vi kan meddela att Lagerbäck satt stilla på bänken och rörde inte en min när..."

    Jaha? Och vad vill du att jag skall göra med den informationen? Kan du inte berätta vilka svåra skor han har på sig istället. Åh, du gjorde det? Jaha....

    SvaraRadera
  6. Specialinformationen om Lagerbäcks kostym var underhållning på hög nivå, när Ekwall "erfar" att kostymen han bar inte var samma som de andra lagledarnas utan minsann en specialvariant. Modeveckan i Paris, här kommer Ekwall!

    SvaraRadera
  7. Kan man se då Granqvist kommenterar Zlatans 1-0 också? Var isf?
    Sr.se har endast lagt upp klipp från 2-0 målet.

    SvaraRadera
  8. Patrick kwall TV4:as mode...jag menar sportreporter;)

    SvaraRadera
  9. granqvist är galen!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.