2008/09/15

Veckans t-shirt

8 kommentarer:

  1. jag förstår icke

    SvaraRadera
  2. Fecking riggat kortlotteri Frankie :) U basterd. Va hemresan lika rolig som uppresan? Solna by night är för övrigt överskattat, nästa gång åker jag med hem istället ^^

    SvaraRadera
  3. huddex/ Jag stannade i Stockholm och festade på Söder till småtimmarna nästa morgon. Så jag vet inte något om hemresan...

    SvaraRadera
  4. Kan tipsa att det inte är helt ok att sitta på ngn pub kl 2 på natten i solna och sjunga "Solna Tattare" och "kustens vackra lag". Man får ont i huvudet av sånt ^^

    SvaraRadera
  5. ett ess i rockärmen

    SvaraRadera
  6. Korruption, mygel och mutor på hög nivå, shame on you Mr Hankins, shame on you! ;)

    SvaraRadera
  7. Hankins... alltid ett ess i bakfickan

    SvaraRadera
  8. Här lägger man ut 120 spänn på två kort, bjuder till och med över sig själv med 40 spänn, och så är hela skiten riggat! Skämmes ta mig fan ;) :P

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.