2008/09/11

Varning för y-frontskrig

18 kommentarer:

  1. haha what the fuck

    SvaraRadera
  2. Han é la go. Vem fan köper Ranegie-kallingar?

    SvaraRadera
  3. Hahahaha vafan? Detta va lite pinsamt faktiskt hahaha. Och nej ja tänker inte köpa Ranegié kallingar även om ja känner hans lillebror, som dock lär använda dem stolt.

    Frågan är bara VARFÖR?! Startar han en kalsong-kollektion?! xD

    SvaraRadera
  4. det sägs att han fick för stort "spelrum" i normalstora kallingar, varför en variant av mindre storlek var nödvändig att introducera. därav ranegie underwear.

    SvaraRadera
  5. när koras vinnarna från bildtävlingen???

    SvaraRadera
  6. Dagens asså....

    SvaraRadera
  7. haha, det måste vara ett skämt? Hur starkt är hans varumärke egentligen??

    SvaraRadera
  8. Ranegie Underwear kommer ta Sverige, Norden, Europa, Världen med storm!

    Jag står först i kön!

    SvaraRadera
  9. anonym 09:48

    Du står ensam i kön?...

    SvaraRadera
  10. 11:54
    Du står ensam i kön?...

    Ja, men han är fortfarande först i kön......

    SvaraRadera
  11. sant men ja är tvåa i kön.......

    SvaraRadera
  12. Haha.. Har vissa övertro till sin status månne? Kommer jag över ett par så ska jag aldrig ta av mig dem!

    /Roffe

    SvaraRadera
  13. varför dessa paralleller till Björn Borg kan kan det inte vara så att han försöker skapa ett företag som inte säljer kallingar med hans namn som första sälj argument utan med till exempel designen som största säljande faktor. varför tracka ner på ny företagande det är ju något att beundra.

    SvaraRadera
  14. Har samtliga burits av stjärnan själv?

    I så fall är jag trea i kön!

    SvaraRadera
  15. Sign me up. Sådana ska jag lätt
    bära.
    /Benny

    SvaraRadera
  16. Martin Crossa- underwear typ

    SvaraRadera
  17. jag har fått tag på ett par, och dom är grymt sköna!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.