2008/09/09

Kritisk humor

32 kommentarer:

  1. hahaha killen med koll.

    SvaraRadera
  2. "vad det nu har för betydelse" Världsklass!!

    SvaraRadera
  3. Sedan när är sossarna vänster för övrigt? Kul när internetkritiker får sig en näsbränna.

    SvaraRadera
  4. de finns så mycke ägg inne på denna bloggen så man blir mörkrädd för mindre

    SvaraRadera
  5. Ludovic sa...
    "vad det nu har för betydelse"
    Världsklass!!

    va är det för världsklass på den kommentaren?

    SvaraRadera
  6. BB e mer röd än blå.

    SvaraRadera
  7. anonym 20:04- Som resten av Göteborg då.

    SvaraRadera
  8. Hallå!??
    Handlar detta om fotboll eller Blåvitt?
    Orka med politiskt tjafs.
    Han har ju rätt; "vad det nu har för betydelse".
    Lägg ner politik-babbel, sååå trist.

    SvaraRadera
  9. hallå på dig med! hallå hallå!

    alla tidningar är ju råliberala, är väl bara gött att baraben har lite lutning åt vänster som resten av stan har med!!

    SvaraRadera
  10. heja bajs brun fuch röd och blå

    SvaraRadera
  11. Anonym 9/9/08 18:54

    ja Sossarna var från början ett vänsterinriktat arbetarklassparti. Nu mera är de ett mittenparti med grunden i vänster.

    SvaraRadera
  12. hahahaha!
    "Baraben har ingen politisk inriktning överhuvudtaget. Själv röstade jag på moderaterna i senaste riksdagsvalet."
    Så jävla bra!!

    SvaraRadera
  13. Man kan hitta ett brunt hårstrå på rödhåriga kille också. Angående, "jag röstar på moderaterna".

    Men låt gå, Baraben har naturligtvis ingen politisk inrikting. Baraben röstar plankt.

    SvaraRadera
  14. anonym 19.46, man läser det man vill läsa..

    "själv röstade jag på moderaterna, vad det nu har för betydelse"... Garvar fortfarande..

    SvaraRadera
  15. hahaha, garvade högt åt den, stor humor!

    vet inte om feldgrau var ironisk eller inte, men det var roligt oavsett vilket... =)

    SvaraRadera
  16. Länge Leve Reinfeld Jugend!......

    SvaraRadera
  17. Fattar ingenting.. :-/

    SvaraRadera
  18. Jag förstår inte riktigt heller, ärligt talat... Men roar mina kommentarer ett par av er så är jag nöjd. ;)

    SvaraRadera
  19. Finns det borgare här inne?

    IFK är folkets lag, borgare kan dra till öis!

    SvaraRadera
  20. Jag fattar precis vad Feldgrau menar.Baraben är inte politiskt, man kan skriva här som vänster eller höger-det spelar ingen roll.

    Tror alla förstår, men man vill bara göra sig lustig på hans bekostnad.

    Bra krönika Feldgrau!

    SvaraRadera
  21. Kanonbra krönika av feldgrau.

    Jag kan dock förstå kritiken mot när debatten tenderar till att bli för partipolitisk. Ibland verkar det som att framförallt Frankie ser ner på oss som röstade borgerligt i föra valet och samtidigt är Blåvita.

    När jag kommer till matchen och skriker min hals hes, så kunde jag inte brytt mig mindre om vad killen bredvid mig röstar på.

    Blir så jävla trött på blandningen politik/Blåvitt.

    SvaraRadera
  22. Trodde först det var Frankie som röstat på moderaterna... DET hade varit en skräll!

    SvaraRadera
  23. "Kanonbra krönika av feldgrau.

    Jag kan dock förstå kritiken mot när debatten tenderar till att bli för partipolitisk. Ibland verkar det som att framförallt Frankie ser ner på oss som röstade borgerligt i föra valet och samtidigt är Blåvita.

    När jag kommer till matchen och skriker min hals hes, så kunde jag inte brytt mig mindre om vad killen bredvid mig röstar på.

    Blir så jävla trött på blandningen politik/Blåvitt"

    BLÅVITT ÄR POLITIK! ÄR VI SOM ÄR KAMRATERNA FRÅN GÖTEBORG!

    Finns inga kamrater inom borgarna,bara egoistiska svin som skiter i sina medmänniskor!

    SvaraRadera
  24. Baraben, Blåvitt och Göteborg är allt som oftast vänstervridet. Jag är höger men gillar alla tre skarpt. Visst suckar man åt en del politiska dumheter här ibland men sånt är man van vid som nyliberal i Göteborgs byggbranch :)

    SvaraRadera
  25. Det här börjar för djävulen likna gajs med en massa elitistiska åsikter om vem som får hålla på laget och inte. Fy fan.

    SvaraRadera
  26. blåvitt e folkets lag, moderaterna e en ganska stor del av befolkningen...

    SvaraRadera
  27. 77:an, känn dig inte utvald. Jag ser ner på alla människor.

    SvaraRadera
  28. Frankie 20:23/ Utom mig. Mig ser du upp på. :P

    SvaraRadera
  29. Sen finns det oss i blåvitt som är högerextremister

    SvaraRadera
  30. Anonym 22:53/ Haha, säg jag sväääär!

    SvaraRadera
  31. asså denna personen är ju riktigt skadad

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.