2007/09/25

Det börjar osa guld...

6 kommentarer:

  1. Vår nyanställda turkock fixar hemmagjord pytt (fråga Gun om det magiska receptet)

    SvaraRadera
  2. Fy f-n vad underbart. Jag började bli riktigt oroad när Svenssons mål dömdes bort... inte ännu en domar tabbe som avgör tänkte jag!

    SvaraRadera
  3. Kommer Lasse Kronér att leda allsången på guldfesten? Orden "guldpytt" och "kamratgården" får mig av någon outgrundlig anledning att börja tänka på den jovialiske Kronér med kal hjässa, sjungandes "heja blåvitt" med munnen full av pyttipanna...

    SvaraRadera
  4. "jag kom, jag såg, jag segrade", Pontus Wernbloom håller på att utvecklas till något mycket stort.

    SvaraRadera
  5. Han är stor. Han är det finaste en fotbollspelare kan bli, dvs en blåvit hjälte.

    SvaraRadera
  6. Gött e de, glöm inte ägg och inlaggda rödbetor gubbs. En riktig festmåltid.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.