2008/01/07

Vad säger fyllona?

25 kommentarer:

  1. Fyllon? Glada och guldfirare ja! Fyllon? Njae...

    Såndana här inlägg är ju ren skit, man kan ju inte publicera texter eller bilder bara för sakens skull... Trams!

    SvaraRadera
  2. Men du verkar kunna skriva kommentarer bara för sakens skull. Trams

    SvaraRadera
  3. Om en person säger "trams" till kommer jag skicka den personen en bomb. Vilket ufo använder "trams" för något man inte gillar? Ärligt?

    Hjalmar: Min mössa är ett bevis för att jag är med i landslaget.
    Wallerstedt: Du ska få för vad din landslagskollega gjorde mot mig nyss!

    SvaraRadera
  4. hur kan man ha på sig en flanellskjorta på guldfesten? bonderöv! (som de säger i dk)

    SvaraRadera
  5. hahahaha wallerstedts blick är ju helt manisk-mordisk, undrar vad han tänker i det ögonblicket?!?! red eye protection hade ju inte gjort saken bättre heller.......

    SvaraRadera
  6. hahaha de två ser jävligt vilsna ut men på så olika sätt, hjalmar helt galen och walle helt råpackad på väg att avdäcka-känsla!

    SvaraRadera
  7. Nej det är Wallerstedts riktiga ögonfärg

    SvaraRadera
  8. Hjalmar: Skulle du eller jag köra hem?
    Walle: Vi ringer Dusan!

    SvaraRadera
  9. Walle:
    - Sorry Hjalle men jag råkade dricka upp din bärs på vägen..

    Hjalle:

    - låungt! tabletter funkar bra det med!

    SvaraRadera
  10. "Håll i hatten, Dulee vid ratten!"

    SvaraRadera
  11. vasquez farsa/ hur orkar man gå igenom livet som en bitterfitta som gnäller på allt och alla hela tiden? släpp kylskåpet och se livet med lite glädje och humor istället för att leta efter saker att lipa om. vem fan såg inte ut som ett fyllo under guldfesten? påven kanske.

    SvaraRadera
  12. Vilket TRAMS

    SvaraRadera
  13. sqh är ändå den Tramsigaste besökaren på BaraBen

    /Roffe

    SvaraRadera
  14. Walle: Alla som inte dansar är våldtäktsmän

    Hjalle: Varför står vi då stil?

    Walle: ?

    SvaraRadera
  15. hjalle har EXAKT samma min som min polare hade när tjejen han träffat på nyårsfesten ville "följa med hem"

    SvaraRadera
  16. FYLLEKÅT!! säger du båda.

    SvaraRadera
  17. Hjalmar: Varför är alla så glada?

    Walle: För att alla skrattar åt din mössa!!! hahaha!!!

    SvaraRadera
  18. "Nu super vi Baraben rolig!"

    SvaraRadera
  19. Hjalle: "kollar på mig nu walle nu skall jag vara rolig!"

    Walle: "Hjalle för helvete skärp till dig din pajas"

    SvaraRadera
  20. den sista ovanför var ju grym. fan va bra.

    SvaraRadera
  21. Walle: Här har du din grogg på torskleverolja.

    Hjalle: Gott så.

    SvaraRadera
  22. Vad är det för mösstiskt i glasen ?

    SvaraRadera
  23. Hjalle:

    Ha, ha, jag bytte ut ditt ögonbad mot Bengans sprit!!!

    SvaraRadera
  24. roliga kommentarer här... precis lika roliga som denna

    SvaraRadera
  25. Bäst var ändå 21.06's "red eye protection"! :D

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.