2005/09/30

Kung Glenn slår till igen...

BOXNING Daniel Andersson knäade ner en Besiktassupporter som lyckats med en enmanna- pitch invasion under UEFA-cupkvalmatchen på torsdagskvällen. Allas vår Glenn Hysén kommenterar idag vad han hade gjort i Aftonbladet:

- Det beror på vad som händer. Men hade en åskådare sprungit fram till mig hade jag sänkt honom direkt, säger Hysén.


Undrar vad Erkan Saglik och De Pedro hade gjort? Det lär väl bli kompanistryk på den motståndarsupporter som är dum nog att springa in på Ullevi nästa år...

8 kommentarer:

  1. Glenn Hysén är KING !!! Vi saknar dig Glenn!

    SvaraRadera
  2. Våldsmaskinen är satt i rullning...

    SvaraRadera
  3. det enda bra jag sett daniel andersson göra på en fotbollsplan osv

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja ha den där BlåVitt-bruttan som är högst upp på bloggen som skärmsläckare. Kan ni inte lägga upp den så man kan spara hem den?

    SvaraRadera
  5. anonym/ Det va en bra idé. Vår tekniske expert får fixa det inom kort!

    SvaraRadera
  6. Ja Glenn Hysén han är speciell.


    Frankie, om du ( eller den tekniske experten) kunde fixa en motsvarighet för oss kvinnor att ha till bakgrundsbild så vore jag evigt tacksam.

    SvaraRadera
  7. carina/ Jag har faktiskt snackat med lite folk om det där med vår banner. Åsikterna går väldigt isär men jag känner att det nog är dags att förnya den. Det känns kanska bonnigt med en tuttfia som symbol för siten. Minst sagt...

    Men ni kan få naket ändå... ;)

    SvaraRadera
  8. ni får gärna ha kvar bilden på mig;) men ge oss kvinnor ett altenativ hehe

    skoja

    Kanske några som inte uppfattar er som seriösa Frankie med den bilden
    jag menar ju ni heter ju bara ben på Glenn Hysén, han i tanga kanske kan uppfattas som mer seriöst :P

    skoja igen *suck snacka om tröttsam*

    men du fattar vad jag menar va?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.