2011/09/23

"STORT TACK"

20 kommentarer:

  1. Det var så lite så....

    SvaraRadera
  2. Jag antar att det syftar på att Stahre alltid säger just "stort tack".

    SvaraRadera
  3. Får hoppas att han kommer känna sig "glad och stolt" på på pk efter matcherna.

    SvaraRadera
  4. Fy fan.. En djävulskt sorglig & märklig dag. Mild född 71 ska sparkas fort som fan ur föreningen, han går tjurskalligt mot vad väldigt många proper Blåvitt tycker. Bara okonstruktivt sidled och glidtackling som spelare. URusle jo som tränare und jävla ölme som talangscout - tjenare. Någon klok blåvit skrev tidigare under dagen "Blåvitt - RIP". Jag älskar MITT Blåvitt betydligt mer än ni otrogna dumhuvuden som kollar zzzzlatan på er betalTVkanal och som dessutom har mage att kalla er äkta. KRÄKS på er. FY FAN! Ni måste ha kort dumt minne. 2009 var bara två år sedan.

    SvaraRadera
  5. Välkommen Stahre!

    SvaraRadera
  6. hata ajk sa - du måste vara den bittraste människan i hela GBG. Hela ditt liv läggs i ruiner just nu, ett stort svart mörker sluter sig kring dig. Herre jösses vilken tråkig männsika du verkar vara!

    Välkommwn Stahre!

    SvaraRadera
  7. Välkommen Stahre och stort lycka till,jag kommer iaf att stötta dig 100%!

    SvaraRadera
  8. Aldrig mer att jag kommer att se en match till så länge den jävla aik:aren är tränare. skit med allt ihop!

    SvaraRadera
  9. Även om man inte behöver uttrycka sig som en sork, så måste även de plastigaste av blåvita fatta att det inte är en dag av stolthet direkt, eller?

    SvaraRadera
  10. STORT TACK…
    - för valet av Stahre - Blåvitt!
    - för den ofrånkomliga splittringen bland oss blåvita supportar!
    - för att ni visar att IFK Göteborg inte längre har några ambitioner överhuvudtaget!
    - för att ni (likt alla AS lag) väljer en inavlad svensk tränare från den svenska plaskdammen (så undrar folk varför AS är så lågt rankat/det går så jävla dåligt i Europa)!
    - till att jag sparat 3.300kr nästa år!
    - för att jag nu kan spendera 3.300kr på något roligt Star Wars skepp i Lego som jag kan sysselsätta mig med under 2012!
    - för den 3:e ångestfyllda säsongen i rad!
    - till att ni trots allt inte valde Lagerbäck… eller… nu blev jag tveksam.
    - till alla som stöttar IFK till 100 % oavsett om det så skulle vara Muammar al-Gaddafi som tränade laget!
    - till ”sparven”!
    - för att man inte behöver undra över varför Blåvitt på något mystiskt sätt alltid råkar förlora mot aik fr.o.m. säsong 2012…
    - till alla som kommer gnällkommentera detta inlägg!
    - till Jonas Olsson & Stefan Rhen!!!
    - till mig själv för att jag har ett stort lager av Benso…

    SvaraRadera
  11. En äkta Göteborg-supporter betraktar Göteborgsfotbollen, scouting av spelare, spelarförsäljning och värvningar som en helhet. Inom detta område finner vi att en alltför många utomstående värvningar på ett allvarligt sätt har kommit att hota IFK Göteborgs identiteten och sammanhållningen i föreningen.
    Dessutom har de omfattande värvningarna fört med sig sociala problem i form av utanförskap, gruppmotsättningar och läktarbråk, samt stora ekonomiska kostnader, som ofrånkomligen haft en negativ inverkan på IFK Göteborgs ekonomi och som därmed satt det generella föreningsvälmåendet på svåra prov.

    SvaraRadera
  12. Lite med glimten i ögat tycker jag dock att det är helt rimligt att vi kräver att Stahre slutar att säga hära och dära så extremt mycket. Stort Tack. ;)

    SvaraRadera
  13. Heja Blåvitt

    SvaraRadera
  14. Ja stort tack till ledningen på kamratgården som förstört både historia och sålt ut oss till en råtta.

    SvaraRadera
  15. Sluta lipa så förbannat. Var istället glada över att det händer något. Så mycket "Svensson" trodde jag inte det fanns i våra supporterled. Ni har i två år skrikit efter JO/SR:s avgång. Nu agerar Mild &co och då gnäller ni ännu mer.

    Jag gillar inte tanken på att jämföra oss med gais. Men om det nu är Stahre "AIKAREN" som ni inte vill ha i blåvitt så kanske ni ska kolla ner mot Gårda och se att där funkar det fint. (Jag vet, mer rivalitet i blåvitt - aik). Ställer mig dock förstående till dem som ogillar Stahre, "tränaren som stal guldet från oss 2009". Men tänk då att det kanske är en sådan tränare vi behöver?

    SvaraRadera
  16. De som välkomnar srahre vill.. bara ha srahre?. Vill ni inte vinna matcher och allsvenskan?.
    De som tar på sig rollen att tala om för stahre hatarna att inte komma på gu tar ett stort ansvar.
    Tid och plats så gör vi upp,IDIOTER!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.