2007/02/25

Blåvitts hemliga Asien-projekt...

MARKNAD Ett par gubbar ur Baraben-familjen som för närvarande reser runt i Asien har av en slump stött på IMG:s superhemliga nya marknadssatsning för föreningen. En Håkan Mild-inspirerad produkt, på mer än ett sätt...

11 kommentarer:

  1. haha, skön tröja också

    SvaraRadera
  2. Tycker att alla svenskar som är i Aisien ska hem NUUUUU!!

    Jävla sviiiin

    SvaraRadera
  3. Så Håkans cigg-märke laddar in hundratals miljoner i Renaults F1-stall istället för i Blåvitt!
    Hur förklarar ni detta? ;-)

    SvaraRadera
  4. Personligen tror jag att "Passa Ölme"-kampanjen som bedrivs kan vara kontraproduktiv om man bryr sig om sportslig framgång. Visserligen är det hyggligt att alla i laget får "känna på bollen" men skall man å andra sidan producera något, antingen passningsspel eller typ ... mål eh, är inte "Passa Ölme"-strategin särskilt vägvinnande. Jag tycker ni skall ta bort den ur sortimentet genast.

    SvaraRadera
  5. Kolla här:

    http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=169


    Världsklass!

    SvaraRadera
  6. "Mild Seven" sponsrar även ett Formel 1-stall.

    Att Håkan går in med egna pengar i ett Formel 1-stall är stort.

    SvaraRadera
  7. var är ambitionerna?

    SvaraRadera
  8. Frankie, detta är ju ingen nyhet. Det avslöjade jag ju i kommentarerna redan för dryga året sedan. Se http://ifkgoteborg.blogspot.com/2005/11/smokinglirarna-numer-blvita.html kommentar nr 7.

    SvaraRadera
  9. Da jag sjalv sitter i Asien har jag inte kunant missa hur stor St. Hakan ar har nere. Han ar pa affischer, pa bilar och i butiker. Trodde han va kung hemma men har ar han Gud.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.