2007/02/25
Blåvitts hemliga Asien-projekt...
MARKNAD Ett par gubbar ur Baraben-familjen som för närvarande reser runt i Asien har av en slump stött på IMG:s superhemliga nya marknadssatsning för föreningen. En Håkan Mild-inspirerad produkt, på mer än ett sätt...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
haha, skön tröja också
SvaraRaderaTröjan är från Alternativa Shopen!
SvaraRaderaTycker att alla svenskar som är i Aisien ska hem NUUUUU!!
SvaraRaderaJävla sviiiin
Så Håkans cigg-märke laddar in hundratals miljoner i Renaults F1-stall istället för i Blåvitt!
SvaraRaderaHur förklarar ni detta? ;-)
Cara Mia
SvaraRaderaPersonligen tror jag att "Passa Ölme"-kampanjen som bedrivs kan vara kontraproduktiv om man bryr sig om sportslig framgång. Visserligen är det hyggligt att alla i laget får "känna på bollen" men skall man å andra sidan producera något, antingen passningsspel eller typ ... mål eh, är inte "Passa Ölme"-strategin särskilt vägvinnande. Jag tycker ni skall ta bort den ur sortimentet genast.
SvaraRaderaKolla här:
SvaraRaderahttp://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=169
Världsklass!
"Mild Seven" sponsrar även ett Formel 1-stall.
SvaraRaderaAtt Håkan går in med egna pengar i ett Formel 1-stall är stort.
var är ambitionerna?
SvaraRaderaFrankie, detta är ju ingen nyhet. Det avslöjade jag ju i kommentarerna redan för dryga året sedan. Se http://ifkgoteborg.blogspot.com/2005/11/smokinglirarna-numer-blvita.html kommentar nr 7.
SvaraRaderaDa jag sjalv sitter i Asien har jag inte kunant missa hur stor St. Hakan ar har nere. Han ar pa affischer, pa bilar och i butiker. Trodde han va kung hemma men har ar han Gud.
SvaraRadera