2011/07/01

Se upp på läktaren i morgon!

13 kommentarer:

  1. HahahahaaaaaaaaaAAAAA Stellham vad du där ... poänglös?

    SvaraRadera
  2. Johan:
    Lär dig skriva tydligt innan du skojar till det.

    Köttkrossmosa idioterna från Södertälje.

    SvaraRadera
  3. No soup for you2011-07-02 00:10

    När vi vinner ska jag skratta rått. Innan dess bara hårdvill jag att killarna fokuserar, kämpar, strider och ger ALLT.

    SvaraRadera
  4. jag ska åka dit i mån å kolla på matchen! kommer få se tråkig fotboll från båda lagen, har man tur får man se ett mål, skiter i om de e blåvitt eller syrianska som gör målet, det positiva med att blåvitt gör de e kanske att vi slipper kvala, de som e gött om syrianska gör de e att folk kommer klaga mycket mer på JO&CO än vad vi redan gör, hoppas på en trevlig match vilket de inte kommer bli, kommer åka hem där ifrån arg för att ha slösat bort pengar på blåvitt en gång till när jag lovad mej själv att aldrig mer spendera en krona på dom efter matchen mot gefle, kommer ångra mej nåt enormt.
    även om de blir 3 poäng kommer de vara lång boll efter lång boll,
    de ända jag hoppas på till denna matchen är att Kalle Svensson spelar från start då han är en personlig favorit, han kanske inte är världsbäst men älskar han ändå, han har hjärta han kämpar å jag tycker synd om honom, mer än alla andra i laget! dags för skärpning, låter kanske väldigt negativ men vad annat kan man göra i stunder som dessa??
    // Pelle!

    SvaraRadera
  5. Josef Josef2011-07-02 08:47

    Kommer polisanmäla IFK för rasism och anmäla til diskrimineraombudsman om inte Syrianska vinner. Jag har varnat er.

    SvaraRadera
  6. fan den ser ju riktig ut :| var kan man få tag på dessa lösnäsor?

    SvaraRadera
  7. större kuk än en neger större kuk än en negeegeer ja han har större kuk än en neger

    SvaraRadera
  8. Titta NÄSAN fångad på bild ;)

    SvaraRadera
  9. Fan det var han som snodde min plånbok!

    SvaraRadera
  10. - Pelle 2/7/11 02:03

    Du gör helt rätt. Blåvitt trots piss2011 är alltid Blåvitt. Vi är mer än allt. Störst bäst och vackrast trots att det var 11 år (elva jävla år!) sedan Blåvitt tog hem svenska mästartiteln 2007. Keep on keepin on boj.

    SvaraRadera
  11. Secken jävla kebabblatte! Ful som faan!

    SvaraRadera
  12. blixten slog ner i syrianskaspelarna. därför loosade dom.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.