SITUATIONEN. Efter ännu en match utan offensiv kraft gick jag i ide. Tänkte på allt annat än Allsvenskan och fokuserade energin på andra håll än analyser gällande Blåvitt. Men jag blir en odräglig vän, släkting, arbetskamrat - ja, name it, när det går dåligt för Blåvitt. Så jag sökte terapi mitt i natten, förvisso gratis sådan, på IFK Göteborgs officiella hemsida.
Där möttes jag av följande bild:
Vilket fick mig att göra följande funderingar...
...kan detta vara en slug och ironisk kommentar gällande kaoset kring Gamla Ullevi?
...vem säljer annonserna och är de medvetna om att Blåvitt inte är från Stockholm?
...har hemlösa i Stockholm det verkligen lika jobbigt som blåvita supportrar?
...är göteborgska knark-/popikonen Leila K fortfarande hemlös i Stockholm?
...är det härmed slut på alla skämt kring hur Gais supporterbas består av Faktum-säljare?
Eller är det en indikation om att Håkan Mild spanat in den här killens video inför silly season? Han har ju stenkoll på det här med att träna och att ha rätt kost i varje fall...
haha "I aaaam the situation"
SvaraRaderahar sett reklam för ajks matcher hos sportsday också.. tror det finns en och annan i huvudstaden som skulle ha nytta av en direktmarknadsföringskurs..
SvaraRaderade är så värdelösa att de använder sig av annonspooler där man inte kontrollerar vad som går i dem. det är ju rimligt att anpassa annonsinnehållet efter sin målgrupp för både kund som säljare, annars får man inte ut något av annonserna.
SvaraRaderaMånga annonser verkar ju gå på ip eller dyligt.
SvaraRaderaMan får upp annonser relevanta till vart ip antyder att man bor.
Kan det vara så i detta fall?
jadå/ Knappast. Jag bor i Göteborg och får Stockholmsreklamen jag med...
SvaraRaderaÄr inte kamratföreningen bildad på östermalm?
SvaraRaderaSenast Leila K sågs var i onsdags på Hötorget. Enligt mina källor såg hon fortfarande ut att vara hemlös och inte må speciellt bra...
SvaraRaderajanuari?
SvaraRaderaJa, det är ju inte direkt IFK Göteborgs marknadsavdelning som har 18 SM-guld.
SvaraRadera