2008/12/03

Jaha....

F.d Pop, numera Impop

104 kommentarer:

  1. Hoppas att Håkan kan motivera denna miss meed att ellos betalade MYCKET mer pengar....

    SvaraRadera
  2. Vafan gnäller ni för? Ni har ju redan stjärnvärvat iom. gårdagens junior.

    SvaraRadera
  3. Skönt att vi inte värvade honom, vi har ju PW på samma position!

    SvaraRadera
  4. Vill ha en jävla bra motivering till att vi inte värvar en "hemvändare" som skulle tillföra grymt mycket i vårt lag.

    SvaraRadera
  5. Fucken i helvete va förbannad jag blir!!! Sitter nästan och lipar över att bonnläpparna lyckades med detta!

    SvaraRadera
  6. klart man blir bitter fast det finns ändå nån liten uggla inom mig som håller med om att en innermittfältare inte är det som behövs mest och därför inte värt att bränna eknomiskt krut på.
    Dock så har tanken om att ME skulle bli klar för blåvitt nån gång i vinter på sätt och vis ändå rättfärdigat den övriga stiltjen.
    Känns som man bör vaska fram åtminstone ett hett nyförvärv om vi inte vill döda den optimism och taggningen som arenan för med sig inför nästa säsong.

    SvaraRadera
  7. Jag var lika sur när Jesper B valde Djurgårn en gång i tiden. Det blir kanske samma sak här? Framtiden lär visa om det var bra eller dåligt.

    SvaraRadera
  8. Sålänge som vi inte tappar några spela i vinter så spelar det la fan ingen roll om vi inte värvar??

    SvaraRadera
  9. Som jag misstänkte så ansåg Mild att Martin har för svagt psyke. Helt rätt att låta bönderna ta honom.

    SvaraRadera
  10. Hur vet du att han skulle tillföra mkt GRYMT till vårat lag..? Så himla bra är han inte... Han har ju varit bänkad hur mkt som helst den gångna säsongen.. Helt rätt av Mild. Satsa på den inslagna linjen, alltså unga och någon rutinerad som eventuellt ska täcka för kung Alex, men det är defenitivt inte Martin Eriksson, tro mig... Allt han skulle bli i Blåvitt är överbetald..

    SvaraRadera
  11. Förhoppningsvis helt rätt (till 14 32:orna)

    SvaraRadera
  12. Enl. Aftonblaskan så menar Mild att vi aldrig var ute efter Martin. Han kanske bara vill mörka ett nederlag?....

    http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article3911917.ab

    SvaraRadera
  13. Man kan ju vara lite gentil och hoppas att han är den ENDA som lyckas i Ellos nästa säsong...

    Forza Blåvitt!

    SvaraRadera
  14. Det är la Martins pappa som fått bestämma igen.

    SvaraRadera
  15. Uppenbarligen väljer han inte oss, förhoppningsvis pga att han inte fått något kontraktsförslag. nkelt alltså.

    Att kalla ME för "Judas" rimmar illa enligt mig!

    SvaraRadera
  16. varför denna längtan efter honom. Han lämnade ju blåvitt under rätt kontroversiella omständigheter och såg mest till sin plånbok, låter inte som en karaktärsspelare som platsar i dagens blåvitt, snarare någon för PW att göra en "Dennis Jonsson" på:P

    SvaraRadera
  17. En bild säger mer än 1000 ord...

    SvaraRadera
  18. ja fan.. känns som Herr Mild har något finurligt i bakfickan. vad man ska hoppas på vet jag inte.. men fylla upp Alex plats blir svårt för vilken av våra superjunior som helst. Vi behöver rutin. En 30+are är alltid bra att ha.. Så antingen tillbaks med bengan eller in med en annan med rutin..

    SvaraRadera
  19. Tur att Taco är den som har mest ansvar i Ellos, så inte Martin behöver lipa över allt betungande ansvar.

    SvaraRadera
  20. haha. aldrig intresserade. så sent som för nån månad sen öste skalleper mild lovord över martin.

    SvaraRadera
  21. HÅKAN MILD FOR PRESIDENT - Har han NÅNSIN tagit ett felbeslut? Allt han gör bli rätt.

    Fan vad jag älskar Håkan Mild

    SvaraRadera
  22. Kung Håkan har gett oss, Söder, Kim, Ragge och Lund för kaffepengar. Svårt att vara missnöjd över det.

    SvaraRadera
  23. ME är en pengakåt jävel!, Kan lova att han valde den som gav mest! han lämna oss när vi behövde han som mest vem vill då ha tillbaka han !?
    Sålt sig som en hora oh oh oh!

    SvaraRadera
  24. Vill ME spela på en driving ranch är han hjärtligt välkommen att göra det. Vi behöver inga spelare med dålig karaktär som uppenbarligen är mer intresserad av pengar än klubbkänsla.

    Fortsätt bygga vidare på framgångskonceptet med unga talanger och spelare med spetskompetens. Att spelaren passar in i kollektivet är är minst lika viktigt som att han är en duktig fotbollsspelare.

    Satsa på att behålla det lag vi har idag samt fixa en spelfördelare på mitten som i alla fall kan försöka ersätta Alex.

    SvaraRadera
  25. Martin är död för mig nu!

    SvaraRadera
  26. Håkan spelade med Martin när det gick riktigt tungt för blåvitt....
    Jag minns hur förbannad jag var på den karaktärslöshet som Martin då visade upp.
    Visst, i medgång (& på offensiv planhalva) en rätt konstruktiv spelare, men för mig är det fullständigt självklart att Håkan ALDRIG skulle värva Martin!!

    Ser faktiskt redan fram mot duellerna ME - PW!

    /Perra

    SvaraRadera
  27. Helvete vad man blev taggad nu då. Kan knappt vänta tills ME blir välkomnad hem på Gamla Ullevi... Herre jävlar!

    SvaraRadera
  28. Skit i Martin! Väljer han att inte spela i Blåvitt så är han nog inte så blåvit som alla verkar tror.

    "– Vad gäller IFK så är det klubben jag har spelat i i Sverige. Det finns inget konkret, men det är klart att det är intressant för mig. Jag känner för klubben och jag trivs i staden, sa han i somras."

    Låter ju inte som laget i hans hjärta eller hur? Han brinner ju inte direkt för IFK men vad gör det!? Låt han köra traktor i Borås så blickar vi framåt.../R

    SvaraRadera
  29. Har spelat lite med ME, han är ingen vinnarskalle likt Håkan eller PW precis...

    Håkan har säkert gjort rätt igen.

    /Dicanio

    SvaraRadera
  30. Men ni som gråter och gnäller? Vad ska vi med honom till? Skulle han ens vara i närheten av att vara värd de pengar han skulle kosta? Det tror jag inte.

    SvaraRadera
  31. En heltids bänknötare som inte på långa vägar platsar i ett danskt avarage lag, ambitioner gott folk, har ni sådana?

    SvaraRadera
  32. Mild värvade Gerba, Ranegie, Dalex och Karisik. Inga gubbar man vinner SM Guld med. å andra sidan så var ju ragnar en hitt.

    SvaraRadera
  33. det är riktigt trivsamt att läsa alla bittra kommentarer över en kopp kaffe så här på eftermiddagen. mild ville naturligtvis ha martin. inget snack om den saken. nu kan ni ju dra hem succespelaren ranegie från holland också. eller kanske värva lite bänknötare som lill-alex och carlsson från andra allsvenska lags frysboxar.

    SvaraRadera
  34. Återigen:
    Varför kallar vi ME för svikare, eller pengakåt etc när han EJ fått något kontraktsförslag från IFK???
    Elfsborg erbjuder kontrakt, ME säger ja!

    Vad är problemet hos er som vill kalla honopm "judas"? Kritisera hellre IFKL som inte visar intresse.

    SvaraRadera
  35. Vad fan är det som händer. Jag tyckte mig läsa i någon av dagsblaskorna att Mild hade sagt något om att de har bra/extra/ordentlig koll på Martin Ericsson.
    Om man nu "inte är intresserad" av honom. Varför i helvete har man då extra koll på honom?

    Det är uppenbart att Ellos har haft mer pengar att erbjuda och att M.E. inte kunnat tacka nej!

    SvaraRadera
  36. "Varför i helvete har man då extra koll på honom?" - naturligtvis för att se om han är något att ha.

    Det är väl just därför man har koll på vissa spelare. Den kollen har tydligen visat att ME inte är något att satsa en massa millioner på.

    Bra agerat Mild.

    SvaraRadera
  37. 3/12/08 15:55>> kan va så att folk minns hans avsked från blåvitt där både det ena å det andra sades!!! bönder förblir alltid bönder

    SvaraRadera
  38. Håkan Mild 30 oktober i år på fråga om Martin Ericsson:
    - Oja, absolut. Han tillhör de spelare vi har extrakoll på. Vi pratar och vi vet vad Martin vill. Han är en av de spelare vi pratar mest med.
    Förhandlar ni med Martin Ericsson?
    - Det har jag inga kommentarer till.

    Håkan 3 december:
    - Ja, vi pratade med Martin förra sommaren. Vi har inte erbjudit honom något kontrakt, säger Göteborgs sportchef Håkan Mild.

    Enligt Håkan Mild har Ericsson inte varit påtänkt för IFK Göteborg under hösten.
    - Jag kan önska honom lycka till i och med att vi inte har varit med i rejset, säger Mild.

    SvaraRadera
  39. 16:05... HÅLLER MED.
    MILD e kung, han har skapat ett grymt lag utan att slösa massa pengar, RESPEKT..!
    Kolla hur det har gått för Djurgården, som har spenderat hur mkt som helst, och hur gick det för dom?!?!?

    SvaraRadera
  40. http://www.expressen.se/1.73682

    SvaraRadera
  41. Låt honom pussa Elfsborgs klubbmärke också, han kommer förr eller senare att ställa till det i Borås.

    Eller också gör hans pappa det.

    Mig kan han också pussa. I röven.
    Han har svikit oss en gång redan som Bosman, varför skulle han ha varit välkommen hem om han nu hade valt oss?!

    SvaraRadera
  42. Expressen, publ. 14 januari 2004

    //
    Min syn på det hela:
    Varesig Blåvitt varit med i förhandlingarna eller inte. Varesig han skulle platsa i Blåvitt eller inte. SÅ ska man ha bra mkt skit om man går till Ellos. Och det kommer han få.

    Hoppas honom all olycka i sin nya klubb, och längtar till första mötet.

    /Kalle

    SvaraRadera
  43. Ta hem Kalle Svensson ist. Det är honom vi behöver!

    SvaraRadera
  44. Håkan borde fråga Henke Larsson om han är sugen på att lära upp våra ungtuppar nästa säsong... Henke är ju less på Helsingborgs ledning.

    SvaraRadera
  45. DÖD ÅT HORAN! skit i att vi bjöd mindre cash för han. När han lämnade lovade han fan komma tillbaka till oss den dagen han vände hemmåt!

    SvaraRadera
  46. Martin är en svag jävel som alltid vänder kappan efter vinden. Hans klena karraktär platsar inte hos oss, vi är för bra för honom!

    Fotbollshora!

    SvaraRadera
  47. ME var kanonbra i en match sen var han anonym i 3. konstigt att ingen minns hans ojämna insatser i blåvitt.

    om han nu är så jävla bra varför lyfte han varken blåvitt eller bröndby?

    SvaraRadera
  48. Jävligt oroväckande att läsa om folk som hyllar Håkan Mild trots att ha gör ett stort misstag!

    Det börjar likna lite Nordkorea detta.
    "Mild gör alltid rätt oavsätt vad, ingen diskussion"

    Vakna upp! Alla ni som är helt förblindade av milds storhet!

    Det var svagt/dåligt av Håkan att inte ta hem M.E!

    / JT

    SvaraRadera
  49. Håkan har gett och mycket bra - och dalex...

    SvaraRadera
  50. Den direkta kännslan var: fan inte nu igen !!

    Men som många tror å säger får vi fan hoppas att Mild gjorde rätt denna gången för jag hade fan förhoppningar å vart inne å kollat varje dag efter nyheten om att M.E skrivit på för Blåvitt.

    Vi får la hoppas att Elfsborg fick punga ut överdrivet mkt pengar å Mild helt enkelt inte tyckte det va värt det för vi skall fan inte förlora en dragkamp om en gammal Blåvittspelare vi vill ha tillbaks, nånsin !!
    Sen skall spelaren kunna välja oss för en lite mindre slant ändå annars e han inte värd det heller.

    SvaraRadera
  51. Att JJ utvecklats till en spelfördelare kan ju ha en del att göra med att vi inte gick in i rejset om Martin.

    Sedan håller jag med om att Ishizaki knappast hade skrivit på för Dif och bosatt sig i Sthlm oavsett om AIK var intresserade eller inte.

    Martin är en f-tta.

    SvaraRadera
  52. Att han inte köper Martin Ericsson kan man väl tycka vad man vill om, men att säga att man inte behöver en spelare på den positionen tycker jag är något helt annat.

    Vi har PW och Olsson, PW är bra, Olsson är ungefär lika bra som min farmor de mesta av matcherna nu för tiden.

    Dessutom är PW dessutom en av de bästa anfallaren i truppen, visst Hysen löper sönder försvaret men allt som oftast är det ingen som hinner med honom upp, och att missa frilägen har han blivit expert på.

    Dessutom behöver vi Hysen på vänsterkanten där vi inte har någon naturlig vänsterfot >.<

    SvaraRadera
  53. Mild vill inte ha en äcklig fotbollshora i sitt lag. Detta var ett underbart besked

    SvaraRadera
  54. han kanske inte e så vass som alla säger men hur som helst e d en jävla judas. Fy fan!!!

    SvaraRadera
  55. Avdelning kuriosa:)

    Track record för Martin Ericsson - ME - i de klubbar han varit och hur det gått före/efter:

    Blåvitt
    -01 4:a - ME
    -02 12:a KVAL - ME
    -03 7:a - ME
    -04 3:a
    -05 2:a
    -06 8:a
    -07 GULD
    -08 3:a

    Ålborg
    -01 5:a
    -02 4:a
    -03 7:a
    -04 5:a - ME
    -05 4:a - ME
    -06 5:a - ME
    -07 3:a
    -08 1:a

    Bröndby
    -01 2:a
    -02 1:a
    -03 2:a
    -04 2:a
    -05 1:a
    -06 2:a - ME (slutet av säsongen)
    -07 6:a - ME
    -08 8:a - ME

    En spelare gör förstås inget lag, men det är slående hur dåligt klubbarna gått under hans sejourer eller hur bra de gått efter att han lämnat ....

    /Perra

    SvaraRadera
  56. bara en liten kul notis, ang. allt detta. http://www.gt.se/nyheter/1.73690/detta-ar-ingen-onskelista-ifk där står d lite om spelare IFK borde knyta till sig 2004 efter att ME flyttat till ett danskt B-Lag (då). Tycker det är hysteriskt kul hur fel han som skriver artikeln hare haft om IFKs ungdomssatsning!! haha!

    SvaraRadera
  57. Jag förstår inte att alla tycker att Martin är så fantastisk fotbollspelare, jag kommer bara ihåg en kille på mittfältet som drog ned tempot hela tiden med för många tillslag på bollen, jag har aldrig varit så frustrerad som då, okey han tappade inte boll så ofta men fan va folk sprang offside!

    SvaraRadera
  58. Vart tog klubbkänslan vägen?

    SvaraRadera
  59. fan gubbar betè er nu, skit i Martin. Pontus och Gurra är 100 gånger bättre och dom är fostradade i klubben. Det enda rätta vi kan göra är att sluta skriva om detta nu och när väl elfsborg kommer på besök så skall vi totalignorera Martin, dvs inte bua när han har bollen, skrika judas osv. Annars blir det som att äga sig själva om ni förstår vad jag menar. Tror även det svider i Elfsborgfansens hjärtan när vi visar att vi skiter fullständigt i om att han inte gick till oss.

    Ville faktiskt inte se honom i blåvitt. Mkt hellre Risp, Anton eller Kalle isf.
    Har träffat Anton några gånger ute när han har vart "hemma" i GBG och han är en riktigt skön gubbe, han sa precis som kalle att IFK är det enda alternativet om han en vacker dag återvänder.

    SvaraRadera
  60. Svikare kan vi inte kalla Martin för eftersom Mild förnekar att Blåvitt ville ha honom. Däremot blir jag väldigt förundrad när Mild säger att vi inte behöver en ny spelare på den positionen. Det är ju precis det vi saknar.., en teknisk innermittfältare med bra spelförståelse!!

    SvaraRadera
  61. "Vart tog klubbkänslan vägen?" - klubbkänslan försvann när fotbollen blev ett yrke. Alla judasivrare, har ni något jobb och i så fall förutsätter jag att ni stannar på samma jobb hela livet. Oavsett vilka erbjudanden ni får från någon annan. Eller?

    Hur fan kan ME vara en hora/judas? Han lämnade Blåvitt under ganska trista förhållanden och vi vet inte om Blåvitt ville ha honom tillbaka.

    Väx upp...

    SvaraRadera
  62. Bra, han platsar inte hos oss.

    SvaraRadera
  63. Anonym 18;16!?

    Är det inte lite skillnad på ett "vanligt" arbete, och att vara fotbollsproffs i en klubb!?

    Spelar du i en klubb företräder du människor(fansen) inte något varumärke!

    JUDAS är vad martin är, om en en jävligt dålig JUDAS!

    SvaraRadera
  64. Helt sjukt att vissa härinne hävdar att vi inte behöver förstärka på den offensiva mittfältspositionen. Vi har inga tekniska, kreativa spelare och Martin hade varit som klippt och skuren för den rollen, att jämföra en sån bulldozer som PW med ME är bara skrattretande.

    Jävligt dåligt av Mild att inte lyckas med den här värvningen.

    SvaraRadera
  65. Anonym 18:33
    Det är absolut ingen skillnad på ett vanligt arbete och att vara fotbollsproffs och som proffs företräder du absolut inte fansen det är inte fansen som betalar din lön du företräder din arbetsgivare och dess varumärke.

    Fansen är bara en inkomstkälla och alla som jobbar går till den arbetsgivaren som erbjuder de bästa ekonomiska villkoren, oavsett vad man än jobbar med.

    SvaraRadera
  66. Att jämföra dagens PW med en bulldozer är bara skrattretande.
    Väx upp!

    SvaraRadera
  67. Äckliga judas. Han kommer få ett helvete på åtminstone 2 matcher nästa år.

    SvaraRadera
  68. en get..en gås..en martin från borås!!



    /laktos micke

    SvaraRadera
  69. Till er som hyllar Håkan som magisk värvningsguru säger jag bara: Ali Gerba (3,5 milj), Daniel Alexandersson (3 milj), Mathias Ranegie mfl......
    Självklart hade ME varit en riktigt bra värvning, skit trist att inte ens vara med i racet. Det är bara att acceptera, klubben är inte beredda att satsa, tror dom verkligen att vi kommer ha någon chans med enbart oprövade fjortisar? Skall vi lita på en allt äldre och en TO allt närmare idrottsinvalidens rand?
    Om vi tappar Bjärsa och PW kan det bli en resa i de bakre regionerna.

    SvaraRadera
  70. Bra att inte ME kom till oss! Hög lön + ev sign on+ pröjs till Bröndby, där han inte ens var ordinarie! Vad gråter man härinne egenligen för?

    Vi gör som vanligt, plockar upp en fjortis som inom några månader är aktuell för Barca, Real och United!

    Varför slänga pärlor åt svinen när vi har diamanter på kamratgården? :)

    SvaraRadera
  71. Anonym 18:33
    Som fotbollsspelare representerar du din klubb / företag. Fansen är att betrakta som kunder. Jämför med t ex Volvo och SAAB. Många är Volvofans och kan aldrig tänka sig en annan bil, andra anser 'en gång SAAB alltid SAAB'. Men folket på företagen väljer hela tiden det företag som erbjuder bäst förutsättninar - lön, arbetsuppgifter osv...

    Och får man inget jobb på Volvo / Blåvitt, får man börja jobba på SAAB / Elfsborg.

    SvaraRadera
  72. öh... vi har missat en kille som inte platsar i bröndby, som inte är landslagsaktuell, som är en jävla glaslirare. Vad fan lipar ni för?

    SvaraRadera
  73. Man märker snabbt hur det kan svänga fån att älska en kille " å jag vill ha hem ME, han skulle göra så vi tog sm-guld" till " Jävla ME han har jag aldrig velat ha" HAHA låt han gå till dom jäkla bönderna han kommer inte saknas!

    SvaraRadera
  74. Ge mig en enda jävla anledning till varför jag skulle bry mig. Orka bry mig om den här tjockröven.
    Han springer ändå bara runt och fiser på planen. Det hade varit som förgjort om han hade gått till blåvitt.
    Talanger hade fått stå tillbaka samt han hade haft en skyhög lön som inte hade motsvarat hans prestationer.

    SvaraRadera
  75. Har ni som gråter idag överhuvudtaget sett ME spela på senare år? Jag har sett honom i tre matcher de sista två åren och blev inte imponerad. Har Elfsborg betalat mer än 5 miljoner så har de blivit blåsta.

    SvaraRadera
  76. Gött beslut.
    Judas är istället alla Ni som ville ha honom i blåvitt.

    SvaraRadera
  77. Anonym 3/12/08 18:33
    Är det inte lite skillnad på ett "vanligt" arbete, och att vara fotbollsproffs i en klubb!?
    Spelar du i en klubb företräder du människor(fansen) inte något varumärke!

    Rätt och fel. Det är en ganska liten skillnad. Vilket företag som helst du kan arbeta på står för något, något mer än att bara betala ut en lön till dig och det är synonymt med varumärket i slutändan. Kalla det vision, ledord, värderingar, vad du vill. Och fansen ingår i föreningens "varumärke", så är det. Alla skall försöka dra åt samma håll och alla har sin roll att fylla för att nå dit. Att de som är i föreningen eller arbetsplatsen kysser sitt emblem är ju kanon! Om ME kysser Ellosloggan är det ju DÄR han hör hemma, varför gråta över det? Vi får ju glädjen att stötta nån som brinner för IFK istället, är inte det något bra?

    "JUDAS är vad martin är, om en en jävligt dålig JUDAS!"

    Den liknelsen kan endast göras av någon som inte kan något om religion eller är någonstans runt 10-12 år och saknar referenser. Det du gör med den felaktiga analysen är att svartmåla varumärket (IFK). Är det det du vill?

    SvaraRadera
  78. Killen har uppenbarligen ingen karaktär som väljer Halléns.

    Säkerligen en ny Jesper Blomqvist, i.e. han skadar sig direkt, blir tränare för ett taskigt superettanlag och spenderar sina sista dgar med att tävla i "ex stjärnor på is"

    SvaraRadera
  79. Det stämmer att vi Behöver en off mitt med spelförståelse. ME pass bra in här men långsammare spealre får man ju leta efter vad gör de om han slår de avgörande pasningarna när våra gubbar sprungit offsida för han sölar med bollen ?

    SvaraRadera
  80. Enda anledningen till att Håkan ville ha tjockisen var för de oförglömliga bastukvällarna som han upplevde med han för i tiden.

    SvaraRadera
  81. visst känns det förjävligt just nu, men förmodligen gjorde Håkan rätt. I vilket fall ger det Håkan heder att han håller fast vid sina idéer, och inte viker sig för supporterviljan. Viss glädje ger det mig också att Håkan tycker att vi ska satsa på egna killar som Jakob Johansson. Han visade verkligen sin potential i slutet av förra säsongen! Underbart passningsspel och bollbehandling i sina bästa stunder. Det enda som egentligen är bittert är att han hamnade i Borås. Jävla skithåla. Men men, nu får vi se till att ge Martin ett fint välkomnande när han återvänder till Ullevi. Finns ingen anledning att behandla honom illa.

    SvaraRadera
  82. Anonym sa...
    Men men, nu får vi se till att ge Martin ett fint välkomnande när han återvänder till Ullevi.
    Finns ingen anledning att behandla honom illa ??

    Jag säger...
    Finns det någon anledning att ge honom ett fin välkomnande ?

    SvaraRadera
  83. "Elfsborg var rätt för mig". Rött kort till ME, eller vem som helst som säger nåt sånt. Vi ska ju inte ha spelare som tänker så fel att de kan säga orden "Ellos" och "rätt" i samma mening.

    Så enkelt är det...

    SvaraRadera
  84. Man vänder kappan rätt snabbt när det går så här. Så hypad ME har varit innan , lika värdelös är han i samma folks ögon idag... sorgligt.
    Hoppas nu att Håkan har ett äss i rockarmen // Pontus K

    SvaraRadera
  85. Med hyfsat bra insyn i hur turerna gått, så kan jag bara säga att Martin E aldrig varit riktigt nära Blåvitt. Detta främst för att man värderat hans inställning och psyke till "inte 100%". Givetvis en duktig bollspelare, men också lite egoist och tjurig i motgång.

    SvaraRadera
  86. DET räcker som skäl för mig att inte vilja ha honom i laget

    SvaraRadera
  87. pw... han hör hemma på gruppboendet och passar med andra ord perfekt in på kamratgården.

    SvaraRadera
  88. Jag har fullt förtroende för Håkan Mild. Mannen, myten, legenden.

    SvaraRadera
  89. Det ela klart... att han blir hatad nu...Jag hade kunnat tänka mig ME hos oss, men går han till ellos då vill jag fan inte ha svinet. Han tycker det är spännande med ellos...ja då kräver man inte mycket. /P

    SvaraRadera
  90. Givetvis ska vi behandla Martin med respekt! Bara för att han spelat i blåvitt betyder det inte att måste gå tillbaks till oss, han är ju inte ens fostrad hos oss. Speciellt inte när han inte ens verkar ha varit välkommen. Under de åren han var i klubben var det ganska mörka tider i blåvitt. Martin var ett av få glädjeämnen. Det tycker jag att vi ska vara tacksamma för. Något annat vore småsint och barnsligt. Jag önskar att vi i blåvitt hyllar Martin för vad han har gjort i klubben när han återvänder. Det är sannolikt för mycket att hoppas på. Jag får väl vara nöjd om han inte hånas.

    SvaraRadera
  91. 21.44 snalla rara nan, Klart som faaan att han skall hanas..
    Man gar faaan inte till ELfsborg om man har spelat i blavitt BASTA!
    fjanta runt kan du gora pa gais eller ois matcher..

    SvaraRadera
  92. Svårt att säga att det är en miss att inte värva ME. Speciellt om han nu var dyr. Han gjorde trots allt bara enstaka bra matcher i Blåvitt och i ett Bröndby på dekis har han varit petad.
    Hoppas dock att Håkan har något kul på gång för som någon tidigare skrev så vore det om inte annat bra för hajpen :)
    //Karlsson

    SvaraRadera
  93. Vart fan skall grabben ta vägen om inte vi vill ha honom.

    Håna och hata, det är bara losers som gör.

    När motståndarklacken börjar skandera 'Hata, hata, hata Göteborg...', då vet man att de är nere i brygga.

    SvaraRadera
  94. 22.05 hellre hata än att älska alltså... alla dagar i veckan..

    ASR

    SvaraRadera
  95. 22:42
    Gillar du att vara en loser och alltid nere i brygga, så hata på du.

    SvaraRadera
  96. 22.42 kallar du mig loser sa kan du fan dra at helvete. du haller fan pa blavitt vem fan ar det som ar loser?

    ASR

    SvaraRadera
  97. Jag hatar hellre än att vara en tragisk pöbelängel.
    Fuck you!

    SS L

    SvaraRadera
  98. håll er till hockey om ni bara vill älska hela tiden. jävla goa gubbar mentalitet! vi snackar fotboll nu



    /laktos micke

    SvaraRadera
  99. Visst vi snackar fotboll och vi snackar även om en divig spelare som inte Håkan gav fan i att signa.

    ETT HELT LYSANDE BESLUT.

    Så jävla betydande har han aldrig varit för klubben, aldrig, fattar inte var energin kommer i från hos er som hatar martin efter detta, för mig är han en bra spelare som blåvitt inte ville signa, inget mer. Han kunde ha spelat i assyriska innan.

    Jag har ingen kärlek alls till honom. Det är ju inte en "Steff" vi pratar om, eller en "Alex".. Så ni som hatar - skaffa er lite distans och historia.

    SvaraRadera
  100. Jävligt intelligent agerade av de 'tuffa' pojkarna.

    Först fick Martin - med viss rätt - en jävla massa skit när han lämnade oss.

    Nu får han en jävla massa skit när vi inte vill ha honom tillbaka.

    SvaraRadera
  101. Martin är och förblir en hora.

    SvaraRadera
  102. Sorry, han skrev t.om att vi hade landets 3 mest lovande mittfältare och inte 3 av de mest lovande vilket är ännu mer fel. Gör om, gör rätt!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.