2008/12/07

Årets julklapp: BaraBens blåvittkalender för 2009

8 kommentarer:

  1. Det här är bra grejer vill jag lova. För futtiga 147 spänn får man en fullspäckad kalender med bilder på profiler såsom Niclas Alexandersson, Pontus Wernbloom, Robin Söder och Glenn Hysén, för att bara nämna några.

    Vår stjärnfotograf Olof och jag har noga valt ut våra absolut bästa bilder från året som gått och satt ihop till denna lyckade komplikation. En given julklapp!

    SvaraRadera
  2. Katalogen kanske skulle gå under "komentarer överflödig"?

    SvaraRadera
  3. Kan någon förklara meningen, "KÖP BARA BEN PÅ 2009 KALENDERN HÄR!", för mig?! Jag förstår verkligen inte den meningen?

    Ska det stå, "Köp Baraben på... 2009-kalendern här"?

    SvaraRadera
  4. riktigt jävla bra initiativ, baraben fortsätter att ligga i framkant och göra bra supportergrejer. när börsnoteras ni? jag hade köpt aktien.

    SvaraRadera
  5. Vore ju bra om journalisten Holger Hansson lär sig det här med särskrivning och så kanske...

    SvaraRadera
  6. Stjärnfotograf? Jo, jag tackar, jag!

    Du får inga pengar, Erling, har jag sagt. Det spelar ingen roll hur mycket du smörar! ;)

    SvaraRadera
  7. Har ni sett att ni blivit nominerade till bloggtävlingen:

    Göte Börge Addictive Blogg Award

    ni vann inte, men blir omnämnda i juryns motivering!!!

    Kolla länken:


    http://andrasidansundet.blogg.se/2008/december/gote-brges-addictive-blog-award.html

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.