2008/02/01

En liten påminnelse: Så här gör man mål.

Harrejafflar.

25 kommentarer:

  1. Ja de var la rätt snyggt ja...

    SvaraRadera
  2. Vilket år var detta? Jag har faktiskt aldrig sett det målet, men det är ju grymt!

    SvaraRadera
  3. Vem tusan är det och varför har jag aldrig hört talas om det här målet förr?!

    SvaraRadera
  4. 1/2/08 14:09

    Skämtar du eller??? Det är ju Stefan Petterson ser du väl.

    SvaraRadera
  5. Vem det är?

    Gratulerar till att du hittat ur igloon.

    Och som sagt, typiskt Kåmark att slå bollen bakom..

    SvaraRadera
  6. Det såg man live. :)

    SvaraRadera
  7. Tror att någon läser Jonas Dahlqvists blogg, inte sant Frankie? :)

    SvaraRadera
  8. henke, nej men jag läser BaraBens chatruta.

    SvaraRadera
  9. Ingen dålig boll av Kåmark, en liten anekdot vad det gäller just Kåmark, jag blev kallad till en anställningsintervju för ett antal år sedan och döm av min förvåning när jag insåg vem det var som skulle intervjua mig, just det Pontus Kåmark :)

    SvaraRadera
  10. Filma en skärm som visar ett filmklipp för att skapa ett filmklipp att lägga på "Tuben"?
    Lika high tech som att ta en digitalbild med mobilen av en digitalbild som visas på en mobilskärm!

    SvaraRadera
  11. daniel:
    Kåmark jobbar för ett företag som hyr ut (bland annat?) terminalpersonal, eller hur?
    Ser honom ibland ute hos det stora transportföretag som jag "konsultar" för.

    SvaraRadera
  12. DAMN!!!!! Nize!

    SvaraRadera
  13. Jasså? Läser Frankie Dahlqvist's blogg?

    SvaraRadera
  14. anonym 16:52- Det går att titta på Youtube via den underbara uppfinningen www.youtube.com, bara så du vet.......

    SvaraRadera
  15. Jävlar vilket mål!

    SvaraRadera
  16. Kung Steff, bland dom bästa svenska fotbollspelarna genom tiderna!

    SvaraRadera
  17. Jävlar vicket mål och jävlar vicken kass kvalitet!

    SvaraRadera
  18. Världens bästa anfallare!, Stefan Pettersson är kung,

    SvaraRadera
  19. Steff är den bäste som spelat i Blåvitt enligt mig..

    SvaraRadera
  20. Vilket år var detta?

    Måste ha varit i cupen (eller en träningsmatch) eftersom det var mot Degerfors ?!

    Stefan måste ha varit den näst bäste som någonsin spelat i blå-vitt. Gud rår han inte på, men därefter har jag svårt att se någon som varit bättre. (i alla fall sedan 69 då mina referensramar börjar)

    SvaraRadera
  21. Det här, Blomqvists luring och Rabonan. De tre snyggaste målen nånsin i svensk fotboll har gjorts av blåvita spelare! =)

    SvaraRadera
  22. Det är synd att den är Qvisslingen Blomqvist förknippas med ett snyggt mål i blåvitt.... Man vill ju helst förtränga att han spelat för Blåvita...

    SvaraRadera
  23. JAG VAR DÄR.

    Det var en allsvensk match, 1995 om jag inte minns fel. Degerfors kvitterade till 1-1 i 93:e, tyvärr :(. Men det är fortfarande det vackraste målet jag sett blåvitt göra "live."

    SvaraRadera
  24. Ett av de vackrast målen som gjorts.
    Vilken usel kvalitet på videon.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.