2018/07/22

Matchtankar - Sirius borta, 22/7

MATCHTANKAR. Tänkte egentligen inte lägga ner någon mer av min tid på det här idag, men fick ju ändå på nåt jävla sätt häva ur mig ett jävla "vad var det jag sa?" Inte heller tänker jag ens BEMÖDA mig med att leta upp en gammal matchkrönika för att repuplicera den, eller ens för den delen skriva om någon som jag påade i mitt föregående inlägg.

Jag är för helvete mer överraskad av att min förbannade jävla tvättmaskin pajade i mitten av andra halvlek, än att vi tappade bort en 2-0-ledning rakt ner i stor superettanriskhink.

Det är så jävla uselt på alla plan. Al Hakim i all ära. Det går att slänga ihop en doktorsavhandling i alla jävla patetiska grejer han håller på med, men det är fanimej inte där jag är mest sne ändå. Det är ALLT ANNAT. Det är för i helvete allvar nu. INGENTING duger.

Pinsam jävla insats rätt över. I alla ingripanden, förutom Giorgis mål på helt egen hand i första halvek. MEN, vad betyder det, en kväll som denna?

+ Ni som var på plats.
+ Giorgi.

- Allt annat. Alla andra. Se er i spegeln nu. Det är på riktigt nu.