2005/10/18

15 kommentarer:

  1. Jag förstår inte vad denna bilden ska symbolisera? Är det någonting med Bajen?

    SvaraRadera
  2. E det Jonevret som avses?

    SvaraRadera
  3. Bara en väldigt liten skara som förstår denna bild. För övriga spelar den nog mindre roll.

    Fundera en kort stund över de små detaljerna & bry er inte om den låga nivån...

    SvaraRadera
  4. Hahaha, bra att du fattade dig kort iallafall:-D

    SvaraRadera
  5. Nämen, det är ju Jesper Blomqvist??

    SvaraRadera
  6. hehe, tyväär hör jag till skaran som inte förstår vad illustrationen har att göra med inlägget ;)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker det ser ut som Paulinho i för stor Hammarby-tröja.

    SvaraRadera
  8. Ni som inte förstår nu kommer aldrig förstå!

    Men ni måste trots allt lära er att uppskatta det lilla i den stora världen....

    SvaraRadera
  9. Stellham/ Kan du förklara för oss som inte hajjar vad det här betyder?

    SvaraRadera
  10. Bajjen, hasch, och en rakad get...

    SvaraRadera
  11. kapten/ Bilderna från resan, var är biiilderna!

    SvaraRadera
  12. Ja dem vill jag också se! Lägg upp dem här.

    SvaraRadera
  13. Nej gubbar, nu höjer vi nivån;-) Det här är så lågt att vi börjar närma oss Glocalnet-nivån..Nu ska jag ut och gömma nycklar.

    SvaraRadera
  14. Skynda, skynda, nu är det bråttom... Ska bara leta upp en server Frankie...

    SvaraRadera
  15. kapten/ Maila/ge dem på msn till mig så löööser vi det internt. Alla behöver ju inte ligga online...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.