2012/09/16

Start11:an mot Elfsborg

INFÖR. Sent om sides kommer den start11a jag vill se mot bönderna från Borås. När lagen möttes tidigare i maj vann Elfsborg med 1-0. Blåvitt ställde då upp med följande start11a:

Alvbåge
Salo - Hjalmar - Kjetil - Logi
Haglund
Sobra - Gerzic - Farnerud - Tobbe
Söder

Efter upphämtningen senast mot Sundsvall tycker jag Gerzic ska få chansen från start. Det har florerat rykten om att JJ kommer ta klivet upp, men jag hoppas han stannar i backlinjen. Jag vill även ha tillbaka en stor vinnarskalle på topp och ett byte i målet. Tyvärr gick Dyre återigen sönder (hur ska vi få honom hel??) och kan inte medverka. Enligt officiella är följande spelare uttagna i truppen:

Erik Dahlin, John Alvbåge, Emil Salomonsson, Kjetil Waehler, Jakob Johansson, Jonathan Azulay, Mattias Bjärsmyr, Logi Valgardsson, Stefan Selakovic, Pontus Farnerud, Joel Allansson, Nordin Gerzic, Daniel Sobralense, David Moberg Karlsson, Hannes Stiller, Tobias Hysén, Robin Söder, Sam Larsson.

Utav dessa väljer jag att formera min start11a enligt följande:

Alvbåge
Salo - Bjärsa - JJ - Logi
Sobra - Gerzic - Farnerud - Tobbe
Stiller - Söder

Hur ser din start11a ut?

//peterjson