2011/12/07

Snart skiner Poseidon


iTunes direktlänk

19 kommentarer:

  1. Hur coolt som helst, visar bara på hur många blåvita det finns och hur stort intresset är för IFK Göteborg.

    SvaraRadera
  2. Den finns inte som ringsignal på iTunes va?

    SvaraRadera
  3. Om du har iphone, ladda bara hem programmet "iringer" och gör om den vanliga musikfilen till ringsignal, klart..

    SvaraRadera
  4. Finns även på Spotify nu

    SvaraRadera
  5. Daniel, skicka spotifylänken, tack!

    SvaraRadera
  6. härligt trollat, daniel...skulle komma på spotify om några veckor

    SvaraRadera
  7. Nädu Daniel, nu har du skitit i det blå skåpet:)

    SvaraRadera
  8. Jag köper fan aldrig musik, men den här köpte jag direkt när jag såg inlägget på baraben.

    Vi måste få den att toppa så länge som möjligt, överallt! Barabenkupp!

    SvaraRadera
  9. Jag köper fan aldrig musik, men den här köpte jag direkt när jag såg inlägget på baraben.

    Vi måste få den att toppa så länge som möjligt, överallt! Barabenkupp!

    SvaraRadera
  10. Jag köpte den också direkt. 9kronor som förhoppningsvis går till Joel Alme för den fina låten. Barabenkupp pågång!!

    SvaraRadera
  11. Kan det inte vara så att du har den på din egen dator Daniel? Då hittar du den i spotify..

    SvaraRadera
  12. Det är en låt helt i klass med E-type, Takida och "Så mycket bättre". Ren skit med andra ord.

    Med ett pekoral till text. Slå upp det!

    SvaraRadera
  13. Allvarligt talat så stinker den!

    /GAISare

    SvaraRadera
  14. Svarte Filip2011-12-08 10:22

    Den stinker under alla omständigheter mindre än det där Håkan Hellström-tramset Gais kör med på sina matcher.

    SvaraRadera
  15. mest värda 9 kronorna på länge

    SvaraRadera
  16. Kära Gaisare, Blåvit berör dig tydligen eller varför hänger du annars här inne på en blåvit sida?

    SvaraRadera
  17. Det här borde väl även innebära att Snart skiner Poseidon nu är högaktuell för söndagens Digilistan i P3? Snacka om raket om den går från att inte vara med till att toppa...

    Från deras hemsida:
    "DigiListan redovisar låtarna som laddats ner mest i Sveriges den senaste veckan, till datorer, mobiler och andra mediespelare. Med "senaste veckan" avses en försäljningsperiod från måndag till söndag, efter vilken landets alla nät- och mobilbutiker skickar sina data till Nielsen Sound Scan i New York för sammanräkning."

    SvaraRadera
  18. Hade vart nice i så fall frankie. Har för mig att P3 har ett system där det finns A-, B-, C- och D-låtar. A låtar är de som spelas mest, B-låtar lite mindre osv. Om inte jag är helt fel ute så baseras rankingen på låtarna delvis utifrån digi-listans resultat.

    Om det är så här, så är min poäng med det hela att snart skiner poseidon snart kommer pumpas ut på radion. Vad man tycker om sönderspelad radiomusik är en annan femma, men att svenska folket blir "påtvingade" blåvit musik skulle i alla fall jag gilla!

    SvaraRadera
  19. Laleh är väl Gaisare hon hoppade glad som en galning av glädje på höstderbyt med grönsvart halsduk?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.