2011/10/23

Direkt från presskonferensen

LIVERAPPORT. Baraben.com rapporterar direkt ifrån presskonferensen mellan IFK Göteborg och Norrköping. Jonas Olsson gör sin sista blåvita presskonferens på ett bra tag.
Olsson välklädd i skjorta medan Janne Andersson kör på träningsoverall.

Jonas Olsson om matchen:
- Jag ska fatta mig kort idag men jag är väldigt glad och tacksam över att spelarna kunde mobilisera självförtroende och inställning och kunna bjuda på denna avslutning. Jag är väldigt tacksam över spelarnas insats idag.

Jonas om tiden i Blåvitt:
- Jag tänker inte vara nostalgisk här om tiden i Blåvitt. De två senaste säsongerna har verkligen inte varit bra. Det ska bli kul att gå vidare och jag önskar IFK all lycka i framtiden. Det är laget i mitt hjärta och så är det även för Teddy och Stefan.

Jonas om att ta med sig någon spelare till Norge:
- Nej!

Känslorna nu:
- Jag är inte så vemodig, jag har haft väldigt kul under mina 22 år i klubben. Det känns inte så vemodigt, det är rätt tid att göra något annat. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka någon gång i framtiden.

13 kommentarer:

  1. Tack, men, nej tack, Jonas!

    SvaraRadera
  2. Tack för allt du gjort för oss Jonas ! Lycka till i Norge!

    SvaraRadera
  3. Tack för all din tid som spelare och tränare (första året)! Lycka till i Norge nu!

    SvaraRadera
  4. 23/10/11 18:58
    Säsongerna 08 och 09 kan du ju knappast säga var åt helvete...

    Önskar Jonas, Stefan och Teddy all lycka i framtiden!

    Nästa år, då jävlar..!

    SvaraRadera
  5. Tack Jonas!

    Du har kämpat på och det gick väldig bra tidvis. Att det inte vart dur på slutet vet du o sån är fotbollen det är mycket som ska klaffa samtidigt för framgång. Ett koncept måste man våga tro på även när det går emot men alla måste ha den styrkan samtidigt annars går det inte.

    Fotbollen handlar idag i många stycken om att göra sin spel-ide bättre utförd än motståndarnas motdrag för samma spel-ide.

    Jonas det vill jag nog skicka med dig om det visar sig att ditt lag inte klarar av det försök ha ett motdrag lite tidigare en plan B

    Tack för allt o lycka till!

    SvaraRadera
  6. Tack för allt Jonas, Stefan och Teddy..

    God lycka i framtiden

    SvaraRadera
  7. En värdig avslutning på en Blåvitt-era som var väldigt framgångsrik 2007-09 och mindre framgångsrik 2010-11. Tack för allt, och lycka till.

    SvaraRadera
  8. Tack för allt, Teddy, Jonas och Stefan. Önskar er all lycka.

    Mot SM- guld 2012.

    SvaraRadera
  9. Tack Stefan och teddy!!

    SvaraRadera
  10. Tack för allt Jonas, Stefan och Teddy..

    Lycka till i framtiden.

    SvaraRadera
  11. Tack J.O, Rehn och Teddy för allt ni gjort för klubben!

    SvaraRadera
  12. Tack Jonas, Stefan och Teddy för allt ni gjort för klubben!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.