2011/06/19

Saxofonsolot som alltid ger rysningar

14 kommentarer:

  1. R.I.P. Big Man

    SvaraRadera
  2. What???? Är Ravelli död????

    SvaraRadera
  3. Erling, I-D-I-O-T. Hur fan kan man posta något på Ravelli och skriva "RIP"? Jag hade hjärtstopp i en halv minut innan jag hittade kopplingen på en nyhetssajt. Ändra detta för fan!

    SvaraRadera
  4. Gives goosebumps goosebumps.

    SvaraRadera
  5. RIP Clarence Clemons!

    SvaraRadera
  6. Huva vad jag rös =)

    SvaraRadera
  7. RIP Clarence "Big Man" Clemons!

    SvaraRadera
  8. Big man, assist me please

    SvaraRadera
  9. Vila i frid, Ravelli. För alltid en legend!

    SvaraRadera
  10. Vila i frid Clarence "Big man" Clemons!
    En stor favorit!
    Jag hade förmånen att iaf få se honom två gånger när han spelade med Springsteen på Ullevi. Han var en väldigt stor del i att dom konserterna blev nåt jag aldrig kommer glömma.
    Att vi hade ögonkontakt några gånger (jag stod allra längst fram, direkt nedanför hans plats på scenen) och att han då tex svarade på ett "yeah, great music tecken" (eller hur fasen man ska beskriva det) var ett väldigt speciellt och personligt ögonblick.
    Han och hans saxofon hade den där magin på scenen som man blir direkt hänförd av.
    En stor artist, på flera sätt haha, och en stor personlighet har gått bort. Han kommer verkligen bli saknad!

    Hoppas E-street band fortsätter även utan honom. Det är ju genom den musiken han främst kommer leva vidare.

    /F

    SvaraRadera
  11. 17 år sedan! Man börjar bli gammal..

    SvaraRadera
  12. Det enskilt största ögonblicket i den svenska nationens historia.

    SvaraRadera
  13. RIP!! *SNYFT*

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.