2011/05/27

Kanal Glenn Studio On Tour

14 kommentarer:

  1. Fan va gött att ni gör era fina inhopp! Gött jobbat!

    SvaraRadera
  2. "Som vanligt, det är jag som är Erling, det är du som är Glenn och här bredvid mig sitter Feldgrau"

    Hahahah

    SvaraRadera
  3. Förjävla bra, älskar verkligen Kanal Glenn, bästa som någonsin gjorts!

    Min topp 5:

    5: Kanal Glenn
    4: Kanal Glenn
    3: -||-
    2: -||-
    1: Kanal Glenn
    Bonus: Kanal Glenn

    SvaraRadera
  4. Är det en Roomster ni åker runt i?
    Hur gick det till när ni valde den isf? :)
    Tråkigare bil får man leta efter!

    SvaraRadera
  5. "Vi sitter och lyssnar på Schytts och Onkel Kånkel och har det lite småtrevligt här." HAHA! Kungligt!

    SvaraRadera
  6. Mer Erling åt folket!

    SvaraRadera
  7. Mer sånt här!!! Precis sånt man vill se på BaraBen.

    SvaraRadera
  8. Vem är det som säger "räddar hela tillställningen för fan!"?
    Medalj till den göbben, mer rätt än så kan man inte ha!

    SvaraRadera
  9. KNALLSKOTT HETER DET. Sluta tramsa med engelska ord hela tiden.

    SvaraRadera
  10. Har du blivit intervjuad av en gris förut?-nej. Hur känns det?-precis som vanligt...

    SvaraRadera
  11. Hahaha, Solsidan-vinjetten där i slutet, fullkomligt underbart!

    SvaraRadera
  12. Bara jag som tycker att herr ordförande är jävligt lik rosa tjockis till utseendet? Inte lika äckelfet dock!

    SvaraRadera
  13. oj. jag hade nog inte gått ut när det blåser om jag var "erling". och öronen slutar ju aldrig växa heller.

    SvaraRadera
  14. Haha "Å jävlar, nu får ja vattenplaning här"

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.