2011/03/02

Medgångssupporterns dröm är här!

10 kommentarer:

  1. haha jag trodde det var en humorsajt eller något fram tills sista sekunderna...

    SvaraRadera
  2. booooooooooooooooooooooooooring!

    SvaraRadera
  3. vafan e skiten på riktigt?

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag köper en direkt!

    SvaraRadera
  5. vad händer vid lika då ? haha

    SvaraRadera
  6. Håller med föregående talare...

    "booooooooooooooooooooooooooring!"

    SvaraRadera
  7. Jag tyckte det var kul.

    SvaraRadera
  8. Grymt kul! =)
    Synd att det inte är på riktigt för jag vet en hel del personer som jag skulle köpa en sådan tröja till.

    SvaraRadera
  9. Dem kommer tjäna miljoner på IF Ellos!

    SvaraRadera
  10. Hade varit überfail om det var en humorsketch, men som reklam från riksgälden är den ju fan genialisk. två tummar upp!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.