2010/09/04

Fem år sedan - känns som igår

6 kommentarer:

  1. riktigt skönt klipp. Men var den frillan verkligen okej för fem år sen?

    SvaraRadera
  2. Mitt första och kanske även bästa minne av Pontus den där hemmamatchen för sisådär fem år sen mot Kalmar. Stenhårda, ibland riktigt fula tacklingar. Helt respektlös!


    Nån som har lite klibb, eller kanske rent utsagt hela matchen? :)

    SvaraRadera
  3. haha, han är fan alltid glad den killen ^^

    Värdelöst vetande: Någon sportkrönikör kallade boom-boom för "flåbuse" mitt i hyllningarna efter matchen igår, ett ord som jag i ärlighetens namn aldrig har hört innan, så jag slog upp det och hittade det här:

    "Rackaren var bödelns dräng. (...) Rackaren användes även för att slakta och flå hästar samt avliva katter och hundar (därav uttrycket flåbuse)" (http://sv.wikipedia.org/wiki/Fl%C3%A5buse)

    SvaraRadera
  4. blåvitt vann väl med 4-2?

    SvaraRadera
  5. Härliga gamla bilder..Jag trodde han kunde bli lika bra som Håkan på den tiden. Men han lyckades ju bli bättre.
    Många roliga minnen man har på "Gamla" Gamla Ullevi

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.