2009/11/23

Favorit i repris 2: "Vadå? Jag? Jag har inte gjort nåt!"

14 kommentarer:

  1. Fan vad jag hatar italiensk fotboll.

    SvaraRadera
  2. Furbo rules!

    SvaraRadera
  3. VIOLA PER SEMPRE2009-11-23 12:38

    Gila är kung....

    SvaraRadera
  4. INGEN ÄTER PYTT I GÖTEBORG

    SvaraRadera
  5. Den bedjande blicken ut mot linjemannen är nästan bäst.

    SvaraRadera
  6. hahaha! va i helvete XD

    SvaraRadera
  7. Varför slänger sig puckot? Han hade garanterat nåt bollen å troligtvis gjort mål. Italiensk fotboll can suck my pecker!

    SvaraRadera
  8. För han är italienare, eller spelar fotboll i italien iaf.
    Det ligger i deras blod, dom spelar som kärringar.

    SvaraRadera
  9. Fyfan för Italien, italiensk fotboll och italienska män. Kan ju vara den sorgligaste och pinsammaste samlingen ignoranta mammaspojkar som någonsin existerat.

    SvaraRadera
  10. ååh händer det här bara i italiensk fotboll?? Stefan -Solnatattare- Ishizaki då?? Fy fan jag ska aldrig kolla på fotboll igen... Tacka vet jag hockey!!

    SvaraRadera
  11. It´s disgraceful really. :-)

    Men vad då händer bara i Italiensk fotboll? Öppna ögonen. (fast sällan så här dåligt utfört, men ändå)

    SvaraRadera
  12. Varför inte rött?

    SvaraRadera
  13. "Thats disgraceful, really" Jävligt bra kommentar av komentatorn...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.