2009/10/25

Lika som bär?

54 kommentarer:

  1. Haha fan vad bra =D

    SvaraRadera
  2. Röstmässigt är han galet lik Lars Ohly (ja, jag ser på 08 ftboll. var din fiende närmast)

    SvaraRadera
  3. några som är extremt lika som ni kanske redan kört? Stiller Gerrard!

    SvaraRadera
  4. Mycket bra! Visste att jag sett den stollen nånstans innan!

    SvaraRadera
  5. Gothenburg Angel2009-10-25 13:49

    Bojan i dag i expressen
    Blåvitt i dag då?
    - Ett starkt och aggressivt lag, ungefär som vi. Två stora lag där alla spelare går i strid för varandra. Det är ingen tillfällighet att det är vi och Blåvitt som slåss hårdast om guldet just nu. Blir det en avgörande match i Göteborg den 1 november kommer det att bli det häftigaste som har hänt på länge i svensk fotboll. Jag blir tårögd när jag tänker på pokalen.

    Du käftade en del med Blåvitts fans under matchen på Råsunda i somras?
    - Äh, typisk grej som förstoras upp. I Sverige verkar rivalitet vara något fult, för mig finns det inget skönare. Blåvitt- AIK är ju Sveriges motsvarighet till Barcelona- Real Madrid och Liverpool- Manchester United. Det ska vara heta känslor! Jag är säkert en avskydd man när jag kommer till Göteborg men jag har inga problem med det. Den pressen måste du kunna hantera. Och till och med gilla.
    Hahahhahahahah
    Vilken döskalle
    Skulle AIK vara real madrid *pucko*

    Nej men gråt mer för fan pokalen ser du inte röken av
    Ditt IQ är lika med din kukstorlek alltså runt 10

    Gahhhhhhh*

    SvaraRadera
  6. Sålna har precis gjort 1-2 när jag kommer in här och möts av detta. Jag skrattar trots 1-2 för den här var sjukt bra!!!

    SvaraRadera
  7. Förvånad över ett sådant uttalande från Bojan? Varför alltid alltid nämna det där om Sverige?

    Å andra sidan var det ju inte vi som hade inbördeskrig för några år sedan.

    "I Sverige verkar rivalitet vara något fult, för mig finns det inget skönare."

    Märker det ditt dumma svin...

    SvaraRadera
  8. Tycker mer han är lik en liten äcklig jävla råtta. Fy fan va jag hatar aik.........

    SvaraRadera
  9. haha bästa lika som bär iår ;)

    SvaraRadera
  10. Snorvalpar är ni allihopa allihopa...

    Bojan är kung! Synd bara att han är så förbannat diplomatisk. Han kunde ha sagt rätt ut; att vi kommer att käka upp Blåvitt den 1 nov. Nu är i alla fall vi klara för guldmatch, är ni?

    Vi är överallt - Framåt stolta AIK!

    SvaraRadera
  11. Jag tycker att Bojan har helt rätt när det gäller rivaliteten mellan Blåvitt och AIK, är det inte därför som det är sån hets på bloggen? Bara för att Bojan säjer det behöver det inte vara fel...
    Bojan tycker nog att AIK är Barcelona! Inte Real Madrid, det får Blåvitt vara, så fortsätt och lek nu barn! *s*

    SvaraRadera
  12. A*K är väl mer Newcastle eller Atletico Madrid än Man U eller Real.

    SvaraRadera
  13. De vill ju själva få det till att de är Sveriges svar på Millwall. Det säger en del om hur de ser på sin klubb.

    SvaraRadera
  14. haha, vad bra

    SvaraRadera
  15. HAHAHAHAHAHAHA, KLOCKREN!

    SvaraRadera
  16. Herregud, Bojan tog väl bara Real och Barca för att exemplifiera rivaliteten mellan städer, sluta häng upp er på sportsliga jämförelser. Jag håller med honom.


    P.S Jag är blåvit.

    SvaraRadera
  17. vad jag vet så har dojan inte gjort ett allsvenskt mål änn

    SvaraRadera
  18. kan ni höra våran sång?2009-10-25 17:23

    tjernström får bollen på handen men domarn vägrar blåsa straff... 5 byten, 2 mål och 3 längre avbrott och endast 3 minuters tilläggstid... att det jävla tattarlaget alltid ska få sånna jävla fördelar !

    SvaraRadera
  19. Bojan väntar till sista matchen ifall det skulle behövas!

    /Banarne

    SvaraRadera
  20. "tjernström får bollen på handen men domarn vägrar blåsa straff... 5 byten, 2 mål och 3 längre avbrott och endast 3 minuters tilläggstid... att det jävla tattarlaget alltid ska få sånna jävla fördelar !"

    Oj vad dom fuskar AIK!

    Du är ta mej fan pinsam!

    SvaraRadera
  21. Anonym Anonym sa...

    Herregud, Bojan tog väl bara Real och Barca för att exemplifiera rivaliteten mellan städer, sluta häng upp er på sportsliga jämförelser. Jag håller med honom.


    P.S Jag är blåvit.

    25/10/09 16:25

    Mmm håller med. Tycker Bojan e en fjant men jag fattar poängen i det han säger. Det enda jag kan säga mer är att dom kommer komma hit och bli uppkäkade så svårt!!!!

    Vi torskar inte hemma mot aik...det finns inte i min värld.

    //D-Day

    SvaraRadera
  22. Gorhenburg Angel2009-10-25 17:53

    P.S Jag är blåvit


    Finns ingen blåvit som tycker bojan har rätt
    En sån iq befriad råttjävel
    Nix den fan ska tiga det är bättre

    Uuuu
    AIK hoppat in här eller?

    SvaraRadera
  23. Gothenburg Angel2009-10-25 17:55

    Anonym Anonym sa...

    Herregud, Bojan tog väl bara Real och Barca för att exemplifiera rivaliteten mellan städer, sluta häng upp er på sportsliga jämförelser. Jag håller med honom.



    Men va bra du måste glömt en sak
    AIK har inga meriter
    Glömt det eller
    Håller du med Bojan så dra upp dit
    O sitt inte här inne och håll med ett rikspucko

    SvaraRadera
  24. Om ni snackar rikspucko så ska väl inte ni blåvittsupporters glömma Wernblom, den killen har väl både damp, ADHD och alla andra bokstavssjukdomar!
    Där kan vi snacka pucko...!

    SvaraRadera
  25. helt rätt bojan, och nej jag är inte aikare, tvärtom.

    Gothenborg angel: du är sorglig, man bedömer orden inte spelaren.

    SvaraRadera
  26. Gothenburg Angel:

    Nu får du ju ge dig. IFK å AIK är Sveriges största lag å rivaliteten mellan dem är ju lätt den största å mest infekterade i vårt avlånga land!

    SvaraRadera
  27. När får vi reda på resultaten?

    SvaraRadera
  28. Alexander.

    Skulle dock vilja påstå att IFK Göteborg och Malmö FF är sveriges största lag. By far.
    Aik har flest drägg bland fansen, men det är inte det som gör en klubb stor.

    SvaraRadera
  29. vem är stahre??

    SvaraRadera
  30. Gothenburg Angel2009-10-25 19:26

    Alexander
    *Kyss min blåvita röv*

    SvaraRadera
  31. Gothenburg Angel: Gör dig själv en tjänst och skäm inte ut dig mer nu, ok?

    SvaraRadera
  32. Gothenburg Angel2009-10-25 19:32

    *gäsp*

    GO BLÅVITT

    SvaraRadera
  33. Nä rivaliteten måste vara som Barcelona - Espanyol om man ska se till vad lagen har åstakommit totalt sätt!

    Statistiken säger allt i den frågan tycker jag...

    SvaraRadera
  34. oj vilken go' liknelse!

    SvaraRadera
  35. Jag har alltid tyckt att Obolo är väldigt lik Juliette Lewis också.

    SvaraRadera
  36. Alexander:

    Är du fem år eller? Aik Solna är en pissklubb, på riktigt. Ett luftslott. Man har vunnit två sm-guld på 61 år. 61 !!. Så snälla.. läs på!

    SvaraRadera
  37. Om AIK är barca så är blåvitt FC Rubin Kazan, och vi vet hur det slutade...

    SvaraRadera
  38. Efter oss är Iff iff lätt den största klubben och våra största rivaler. AIK är ingenting för mig.

    SvaraRadera
  39. Anonym 20:59 -> Snarare 4 SM-guld på 77 år. För att upprepa vad du sa... Läs på!

    Om man bara ska gå på meriter så är ju lag som Östers IF lika stora som AIK och det kan man väl ändå inte påstå. AIK har ju trots allt flest antal säsonger av alla i allsvenskan samt högst publiksnitt. Vilket jag tycker kvalificerar AIK som en storklubb av svenska mått. Blåvitt är ju självklart störst, men jag ser AIK som tvåa.

    Bara för att man håller på blåvitt behöver man inte vara oresonlig. Många här verkar ju otroligt trångsynta.

    Jag är blåvit i själen, men man måste ju vara lite realistisk!

    Gothenburg Angel --> Man kan bara beskriva dig på ett sätt: Hjulet snurrar, men hamstern är död.

    SvaraRadera
  40. Var får ni allt mindervärdeskomplex kontra Stockholm ifrån?

    Jag för min del har inga problem med att se IFK Göteborg som Sveriges bästa klubb genom tiderna, det är ju fakta det är bara att läsa innantill.

    Jag kommer ihåg innan serien startade hur många det var som skrev här på bloggen hur otroligt kul det skulle vara att lugga AIK på guldet i den sista matchen. Så kom inte och snacka om att MFF är era största rivaler, vad jag kommer ihåg så nämndes inte den klubben.

    AIK är era största rivaler, storstaden mot bonnvischan...

    Jag säjer bara, må bästa lag vinna och för min del är det AIK och skulle det bli Blåvitt så är jag den förste att gratulera!

    SvaraRadera
  41. Sthlm må vara större än Gbg till ytan bara det att när man väl är där är det just bönder man möter på. Hälften är ju fan inflyttade! ;)

    Nu kööööööööööööör vi.

    Välkomna till en rolig dag, speciellt ni gnagare som köpt på I / G!

    SvaraRadera
  42. Hur många bönder, fiskare och nysvenskar är det inte här i Göteborg?

    Vi lägger ner det snacket, det ligger nämligen i ett lands utveckling att det skapas fler arbetstillfällen i storstäder och därmed inflyttning från landsorten! På gott och ont!

    Sektion L? Jo jag tackar, det är väl där packet står... Tyckte jag såg det på GAIS-matchen!

    SvaraRadera
  43. Ni må ha x-antal sm-guld och diverse titlar. Men tror ni ni det har betydelse. Dyrenstam och co var väl inte födda ens då det begavs sig.

    Ni får väl vänta till 1 nov som alla andra, att ni kör en linije är väl inte konstigt lika väl som vi för en annan linije,

    SvaraRadera
  44. ...ja eller linje kort å gott!

    SvaraRadera
  45. Bojan har helt rätt, AIK - blåvitt är sveriges största match. Han sa aldrig enligt vad som stod att lagen är lika bra och meriterade som el classico-lagen era jävla idioter

    SvaraRadera
  46. Alexander:
    Eller 10 sm-guld på 113 år. Aik Solna är fortfarnade skit.

    SvaraRadera
  47. Finns en annu bättre, Bojan och Thomas De Leva.

    SvaraRadera
  48. ifk göteborg e böggar jävla bögg idioter..

    SvaraRadera
  49. Jag kan inte sluta dra liknelser mellan Stahre och Grodan Boll..

    SvaraRadera
  50. ööööööhh döhhhhhhh

    Jävla moralkärring.... Jag vill ha min fulla rätt o hata o hoppa på GU (o käka banan)!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.