2009/10/28

Exklusivt på BaraBen: AIK:s ledning i krismöte

25 kommentarer:

  1. KROSSA GNAGET!

    SvaraRadera
  2. Stor humor!!

    SvaraRadera
  3. bästa jag har sett tror jag..hahah

    SvaraRadera
  4. Tur AIK. Örebro fick ett korrekt mål bortdömt. Skandal.

    SvaraRadera
  5. hahahahahaaaa jag döör

    SvaraRadera
  6. Gothenburg Angel2009-10-28 21:56

    Kult

    :=)

    SvaraRadera
  7. Så jävla gött "MONA SAHLIN?!?!?1" när han säger Stalin haha :D

    SvaraRadera
  8. bästa på länge!

    SvaraRadera
  9. KROSSA GNANGET!

    SvaraRadera
  10. Även om jag är IFKa:are så måste kah erkänna att det här klippet vaar något av det sämsta jag sätt.
    Skärp er för fan Bara Ben!

    SvaraRadera
  11. Uwe fan skojar du eller!?
    Skratta nästan så jag började gråta.

    SvaraRadera
  12. Fan vad skön han är, Hitler! Hahahah

    SvaraRadera
  13. Kan man inte skilja på sett och sätt kanske man inte skall begära så mycket.. (@Uwe)

    SvaraRadera
  14. guldet det ska hem till göteborg! :D

    SvaraRadera
  15. Bästa baraben har gjort.

    Är det Björn Wesström som spelas av Hitler.

    SvaraRadera
  16. http://existenz.se/out.php?id=17935

    en råtta har fastnat.

    SvaraRadera
  17. Helt klart den bästa!

    SvaraRadera
  18. HATA GÖTEBORG!!
    Det är ni som kommer få galgar i röven!
    AIK kommer köra över er så det bara sjunger om det!!

    Ingen guldpytt för er, ni får bajspytt!!

    SvaraRadera
  19. Galghumor när den är som bäst

    SvaraRadera
  20. Herregud.

    Allvarligt talat så var det här det i särklass bästa hets-klipp jag någonsin sett.

    Det här borde visas på mediautbildningar så att de får lära sig hur man gör underverk med en liten budget.

    Jag satt och tokskrattade här på jobbet och fick en del skumma blickar...

    Tack för att ni gjorde den här dagen till en lyckad sådan!

    //T

    SvaraRadera
  21. en känga till dem "änglar" som säljer biljetter för helt absurta preiser, fy fan

    SvaraRadera
  22. Kan bara säga det igen, fy fan vad bra!! Hahaha =)

    SvaraRadera
  23. Och vad bra det gick!

    SvaraRadera
  24. haha, som gnagare var det rätt roligt att se, även om du kunde polerat namnen till mer aktuella namn. Fast det är klart, ett lag som alltid måste dra upp vad som hände på 80-talet kanske inte hänger med så bra ;)

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.