2008/11/12

Baraben rankar: "Åh va gött"

PLATS 98 Vi har bestämt oss för att gräva lite i Youtubes arkiv och sätta ihop en lista som vi kallar "De 100 mest minnesvärda youtube-fotbollslippen". Det skall direkt sägas att det är en kaos-lista och vi strävar inte efter att nummer ett verkligen skall vara nummer ett. En persons åsikt kan lika gärna vara att nummer hundra på vår lista är nummer ett på någon annans. Det blir mycket Blåvitt, en del snygga mål och en rad dråpliga ögonblick. Allt i en salig blandning.



På plats nittioåtta är det för första gången dags att presentera Ralf Edström på vår lista. Denna gång sittandes kommentera radio i vanlig ordning. Men denna kväll blir ingen vanlig kväll. Det blir en klassisk kväll eftersom Raffe tagit sig en liten grogg eller två och därmed är lite mer "avslappnad" än vanligt...

16 kommentarer:

  1. Är det bara för mig klippet inte funkar eller?

    /Kimpaa

    SvaraRadera
  2. We are sorry, this clip is no longer available. Stod det for mig.

    SvaraRadera
  3. funka bra för mig =)

    SvaraRadera
  4. Funkar kalas för mig!
    BEH

    SvaraRadera
  5. We are sorry, this clip is no longer available. för mig också

    SvaraRadera
  6. funkade inte för mig!

    SvaraRadera
  7. ÅÅ va gött för dom som det fungerade för.

    SvaraRadera
  8. funkade inte för mig heller...men jag har förstås sett den tidigare. skål raffe!

    SvaraRadera
  9. Testa igen, har bytt källa nu...

    SvaraRadera
  10. Fungerar bra, och gubben är underbar! :)

    "På tååårna" på 97:e plats?

    SvaraRadera
  11. Hahaha, underbart.
    Hörde att italienska kollegan bjöd på rötjut, och att han va försenad till andra halvlek.

    SvaraRadera
  12. erling= markus hankins

    SvaraRadera
  13. Markus Hankins är även Holger Hansson och låg även bakom flygplanskapningarna i new york 2001.


    Erling, för jävla nice detta klipp. Hehe

    /Fnyq

    SvaraRadera
  14. Markus Hankins är Spartacus.

    SvaraRadera
  15. gött se erlings stora framsteg i sin journalistiska bana

    SvaraRadera
  16. Hysteriskt roligt! Haha!

    Ralf är en redig suput!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.