2008/10/08

Gais-Posten tippar landslagselvor

(Klicka på bilden för högre upplösning)

19 kommentarer:

  1. G-P skämmer ut sig som vanligt...

    SvaraRadera
  2. huh!?

    Ulf å Ralf kommer la få rätt - med en justering på topp; fröken Rosenberg kommer inte starta.

    SvaraRadera
  3. 09:47: Jo, men nu var det ju inte tipsen i sig som var det roliga.....

    SvaraRadera
  4. Verkar verkligen som GAIS-Posten inte har alla hästar i stallet ibland...

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt idiotiskt Gais-Posten.

    SvaraRadera
  6. Haha, reagerade också på det nyss :)

    Avd: Vadå Landslaget?

    SvaraRadera
  7. Insane in the membrain.

    Jag har hört att Balkander är ny boss där nu för tiden? Är han för orutinerad för att sätta sin prägel på redaktionen? Får Härd härja fritt?

    SvaraRadera
  8. Haha det här är nästan för stört för att vara sant, som att redigerarna som gör tidningssidan på kvällen inte lagt märke till att svenska landslagets tröjor rimligtvis inte är grönsvartrandiga...

    SvaraRadera
  9. skecka gais?

    SvaraRadera
  10. VÅGA VÄGRA Sidleds Danne !!!!!

    SvaraRadera
  11. @69 Johansson.

    Vådå, han dominerar ju i MFF. Två baljor i senaste omgången dessutom.












    (Jag håller med du. Totalt.)

    SvaraRadera
  12. ursäkta min hjärna men vad e det balla? förutom att gp e gajs tidning fattar jag nada...

    SvaraRadera
  13. 8/10/08 16:57:

    Finns flera roliga saker. Själv var jag blind och missade det uppenbara först. Det första jag såg var hur CP-Härd skilde sig från övriga "experter".

    Tips: Kolla in tröjorna. Jävla roligt att gais skall spela mot Portugal. Trevligt att det bekräftades att GP=gaisposten.

    SvaraRadera
  14. Hahaha!!! nu trilla pengen ner! Harre jäfflar va dumt att jag inte såg det först. tack fnyg.

    SvaraRadera
  15. 8/10/08 18:02:

    Hehe. Som sagt, jag såg det inte heller först. :-D

    SvaraRadera
  16. zlatan lirar i Gajs!! jojo

    SvaraRadera
  17. Det lustiga e ju att Härd är den smartaste av de fyra "experterna" ;)

    SvaraRadera
  18. Mmm, alltid smart att ha 3-backslinje när man möter ett lag rätt skapliga kanter. Herregud blir det 3-backslinje lär det bli den största uppsnurningen ngnsin. Visst, Sverige kommer efter 1 minut falla till 5-3-2 men saken är ju den att Sverige kommer ha 1 person /kant lik förbannat, vilket kommer vara rätt ödesdigert minst sagt. :-)

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.