2008/01/18

Nytt land, nytt språk- nya formuleringar?

Vad säger Mouradona?

41 kommentarer:

  1. Vafan, Ellosbönder här med!

    SvaraRadera
  2. Varfor kommer jag inte forbi backarna i denna ligan heller?

    SvaraRadera
  3. Så här mycket större är lönen i Holland!

    SvaraRadera
  4. Såhääääär mycket offside brukade jag stå i min gamla klubb

    SvaraRadera
  5. Så här mycket bättre var jag säsongen 2005, men ändå spelar jag i Holland nu.

    SvaraRadera
  6. Meeera pengar goink goink

    SvaraRadera
  7. ...AND AAAHIA WILL ALWAYS LOVE YUUUUIUUUO!

    SvaraRadera
  8. ledmotivet i Titanic

    SvaraRadera
  9. Så här stor bänkplats fick jag i blåvitt!

    /Roffe

    SvaraRadera
  10. See här blåvitt såå här mkt e jag värd

    SvaraRadera
  11. såhär fet e jag egentligen

    SvaraRadera
  12. Vad fan dom sade att jag skulle lira hos Whilhelm II, Men detta är ju löjligt Wilhelm är ju bakom mig.....

    SvaraRadera
  13. Så här stor kuk har Bengan.

    SvaraRadera
  14. jeeesuus! can you here me? jag skulle ju spela i premier league!!

    SvaraRadera
  15. "Spela i rödblått? Vad i helvete! Men det är ju randigt i vilket fall."

    SvaraRadera
  16. Show me love..

    SvaraRadera
  17. Så domarjävlarna ger mig aldrig frispark här heller!

    SvaraRadera
  18. Hjälp! Var fan är du Pontus?

    SvaraRadera
  19. Längre ner för sjutton! så lång är den inte! längre ner...

    SvaraRadera
  20. -"Kom igen nu alla på läktaren sjunger - Alla heter George i Tilburg"

    SvaraRadera
  21. "Domarn!"

    /Roffe

    SvaraRadera
  22. "I Believe I can fly, I believe I can touch the sky"

    SvaraRadera
  23. - Jag kan flyga, jag är inte rädd!

    SvaraRadera
  24. It feels good when you touch my nipple ;)

    SvaraRadera
  25. Vart är min cola och kebab? :/

    SvaraRadera
  26. fan ser lite gay ut på bilden :P

    SvaraRadera
  27. Inget George säger men, att han går direkt in i startelvan i willem säger en del om hur "bra" holländska ligan egentligen är.

    SvaraRadera
  28. 12:56, han startade på bänken i första matchen och kom in i andra halvlek..

    SvaraRadera
  29. Sooo, you like it rough?...;)

    //Anders86

    SvaraRadera
  30. "Tycker om när du tar på mig!" *Gessle*

    SvaraRadera
  31. Touch me, touch me, I want to feel your body, your heart beats next to mine

    SvaraRadera
  32. "jag är fetast i ligan, jag är fetast i ligan, sha la la la"

    SvaraRadera
  33. jag e från frölunda, gubbe....

    SvaraRadera
  34. "Ey, hur säger man vafanculo på det här jäkla språket? Kloch ploch floch?"

    SvaraRadera
  35. så här dålig är min nya klubb!

    SvaraRadera
  36. All we need is love, lalalalala...

    SvaraRadera
  37. Passa Ölme!

    SvaraRadera
  38. It's fun to stay at the Y.M.C.A...

    SvaraRadera
  39. "Kramas?

    Sånt gör inte vi storstjärnor från allsvenskan"

    SvaraRadera
  40. I allsvenskan hade jag fått straff för det här!

    SvaraRadera
  41. vart faan e min pizza, eyyyj brosch!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.