2007/11/22

Ett "svårt" dygn för Ekwall

25 kommentarer:

  1. hahahahaha så jävla ägd

    SvaraRadera
  2. Hahaha han är ju fan inte riktig.

    SvaraRadera
  3. Första gången i mitt liv som jag tycker lite synd om Ekwall...

    SvaraRadera
  4. haha och Ljungberg kallade honom kort å gott "wanker"...hehehe

    SvaraRadera
  5. Zlatan e så ball! Han har ju glimten i ögat. Tänk på allt han får stå ut med pressen annars

    SvaraRadera
  6. Macko:

    Jag körde bara konturer på gymet idag ;) för övrigt är zlatan riktigt skön!

    SvaraRadera
  7. Äh, det här inlägget stinker.

    SvaraRadera
  8. Undrar om Ekwall kommer försköna det till att "Polaren Zlatan och jag". Nickedocka - anyone?
    Zlatan skulle ju kunna hota med att spöa Wilma och Ekwall skulle glatt titta på och försöka få intervjun efteråt.

    Att han inte märker sådant själv, hur han ses av spelarna...

    SvaraRadera
  9. Säga vad man vill om zlatan men fan vad han äger äckel-Ekwall

    SvaraRadera
  10. Hahahaha, i den sista sekunden kan man höra ett svagt "han dissa mig live"

    SvaraRadera
  11. Så underbart... Finns ingen värre än Ekwall. Sliskig jävel som ska sättas på plats, tack Zlatan!

    Varför i helvete får han jobba kvar när jag aldrig hört någon tycka om honom?

    /Roffe

    SvaraRadera
  12. zlatan blev nyss utnämd (av mig) som kung för alltid! fan så ägd!

    SvaraRadera
  13. Inte för att jag är något stort fan av Zlatan precis, men är det någon jag ogillar mer så är det fan Ekwall!

    Fan vad bra! :D

    SvaraRadera
  14. Zlatan är en tönt..han snackar alltid om att man ska visa respekt..så gör han så här mot ekwalls som inte kan försvara sig..O ja vet, Ekwall älskar att glida med spelarna och känna sig speciell..många stör sig på han men jag tycker trots allt att han är en bra intervjuare..

    SvaraRadera
  15. Senaste anonym:
    Bakfull?

    SvaraRadera
  16. Anonym 23/11/07 07:30:

    Du fattar inte att Zlatan skojar med sliskige Ekwall? Det här är en klassiker redan :)

    SvaraRadera
  17. anonum 00.46: Det som hörs är "tur att det inte var live"...

    SvaraRadera
  18. Först så tyckte jag Zlatan var för jävlig men ju mer jag ser den desto roligare är den :)

    SvaraRadera
  19. hahaförst trodde jag att han va seriös..inte särskilt vaken så där på morgonkvisten

    SvaraRadera
  20. Hur fan kom det här ut på nätet? Har Ekwall själv sanktionerat det eller? I så fall är han en ännu större mediahora än jag trott...

    SvaraRadera
  21. - Fan vad du luktar illa!
    HAHA!!!! Roligt
    /Forza IFK GBG

    SvaraRadera
  22. Fan va äckligt Ekwall flinar upp sig när han ser att Z börjar bli klar hos LIndeborg...

    Bedrövlig människa den jävla Ekwall

    SvaraRadera
  23. Så jävla bra, Zlatan försöker ju bara få han ur balans precis innan sändningen, klockrent!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.